Te koop, geen ruil want ik heb al een andere mooie ruil gedaan:
Prachtig en authentiek Longines herenhorloge uit de late jaren ’40, uitgevoerd in een massieve 18 karaat gouden kast. Een klassiek en stijlvol dresswatch-model met kleine seconde, afkomstig uit een periode waarin Longines bekendstond om zijn uitzonderlijke kwaliteit.
Het horloge is recent geopend en gecontroleerd; kast en uurwerk zijn volledig origineel en correct.
Merk en model: Longines dresswatch jaren '40
Kast: massief 18k goud (0.750), Zwitsers gekeurd met Helvetia-stempel
Wijzerplaat: origineel, met mooie gelijkmatige patina
Diameter: ca. 31–33 mm (zonder kroon)
Leeftijd: uit de jaren '40
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2019
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen het horloge
Verzendkosten of afgehaald in regio: In overleg (stuur me een bericht)
Conditie (krassen, werking etc): nette staat met mooie patina. Crystal heeft gebruikssporen maar niet storend.
Soort uurwerk en kaliber: Longines hand opwind (kaliber met serienummer ca 7,49 miljoen)
Vraagprijs: €1450
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.