Te koop:
Een knappe gouden Olympic vintage chronograaf in 18 karaat massief goud. Een prima prijs gezien de goudprijs dezer dagen.
Het uurwerk heeft een dubbele achterkant, waarbij de caseback is vervaardigd uit 18 karaats goud en voorzien is van goudstempels.
De ‘dustcap’ is gemaakt van metaal en dient om het uurwerk te beschermen tegen stof/vuil.
Het zou gaan om ±10 gram goud, dit is wat mij gezegd is. Maal €100,-/gram maakt €1.000,- aan goud.
Merk: Olympic
Diameter: 37mm
Leeftijd: 1950’s (?)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05/2023
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzending mogelijk of af te halen te Belgisch Limburg ![]()
Conditie (krassen, werking etc): In heel goede staat voor zijn leeftijd. 9/10
Werkt naar behoren.
Soort uurwerk en kaliber: Landeron 51
Vraagprijs: €1.200,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Het gewicht is 32 gram zonder dustcap. Ik heb mij laten wijsmaken dat er ±10 gram goud overblijft minus onderdelen. Dat zou €1000,- aan goud zijn.