Voor ik commentaar krijg, ja ik zou een slot op mijn knip doen dit jaar, toch kon ik deze niet laten lopen.
Ik had nog een Omega wens lijstje in mijn hoofd nl.,
Een mooie 30T2, een mooie bumper en een speedy en was/ben al flink aan het sparen.
Toch kun je het niet laten om te blijven rondkijken op het net (ik zou eigenlijk een slot op mijn computer moeten doen ).
Vorige week kwam deze bumper voorbij waar al een aantal biedingen op waren maar nog best wel laag en ik dacht laat ik voor de gein ook een klein bod uitbrengen en zoals jullie begrijpen had ik 'm.
Was toch nog wel even spannend omdat ik niet goed had gekeken, hij kon alleen via bankoverschrijving betaald worden en dat is nu net iets wat je denk ik nooit moet doen via eBay, het risico is bestaat dan āniet goed, geld wegā.
Gister is hij bezorgd en ik dacht hij ziet er helemaal puntgaaf uit, loopt gelijk alleen de wijzerplaat is moeilijk te lezen en ziet er niet echt mooi meer uit.
Op zaterdag ben ik vaak in het Hoefplan te Alkmaar en ben ff langsgelopen bij W&V voor advies wat te doen.
Ik ga 'm dus helemaal op laten knappen en vind het best wel spannend hoe het eindresultaat over pakweg 6 weken zal zijn.
Hij ligt momenteel hier:
Het eindresultaat zal ik tzt ook in dit topic plaatsen.
Wat vinden jullie, goede beslissing ofā¦
Volgende week trouwens mijn Constellation ophalen bij Freddy die ook weer een prachtig stukje werk heeft gedaan, blijf meteen ff een paar dagen hangen.
(nee niet alleen aan de tap )
Postje volgt nog tzt.
Ziet er goed uit,de binnenkant dan.
Ben vooral benieuwd wat ze met de wijzerplaat gaan doen,ik heb hier zelf ook nog een kandidaat ligen voor een facelift.
wacht in spanning op het resultaat
groeten.
M.Cā¦
Het opnieuw laten opmaken van de wijzerplaat zal het horloge weer helemaal in zijn oude glorie terugbrengen.
āVroegerā was het opnieuw laten opmaken van een wijzerplaat absoluut ānot doneā. Vooral omdat je het altijd bleef zien. Tegenwoordig kunnen ze dit echt heel goed.
Ikzelf heb al twee keer een wijzerplaat door Meeus in Antwerpen onderhanden laten nemen en echt met verbluffend resultaat !!
Je zult hier geen spijt van krijgen. Ik ben heel benieuwd naar het resultaatā¦
De kast is onbeschadigd dus dat viel mee, was niet te zien op de fotoās die erg slecht waren, vandaar dat er niet zo hoog geboden werd denk ik.
Best wel cool een van de eerste automaten van Omega het cal. is bij dit oude type verstopt onder de balans is me verteld.
De dial wordt uitbesteed door W&V, ik weet niet naar wie, wel naar het buitenland dacht ik. Dat is het enige spannende, hoe gaat hij eruit zien uiteindelijk.
Ik laat het helemaal over aan de vakmensen en heb gezien de resultaten in het verleden alle vertrouwen dat het goed komt.
De maat is dacht ik 35 mm ex kroon.
W&V is inmiddels net zo bekend als andere herstellers en ik dacht staat wel leuk zoān logo erbij, is eigenlijk ook wel een risico want stel datā¦
Ik moet er niet aan denken
Leuk horloge Frans(tu) Het zal vast wel goed komen met de wijzerplaat.
Net als iedereen, ben ik natuurlijk ook benieuwd naar het eindresultaat:D
Leuke lugs heeft dat dingetje trouwens!
Hij is zo goed als klaar, punt was dat er in het verleden wat lagertjes (jewels) zijn vernieuwd waarvan er een scheef was gemonteerd, daarbij was de zetting dusdanig beschadigd dat een nieuw lagertje monteren hetzelfde resultaat zou opleveren als de bestaande situatie.
Het zoeken was naar een gelijk onderdeel waar dit lagertje in zit geperst en Simon lijkt dit te hebben gevonden.
Ik heb 'm een paar weken terug kunnen bekijken en het resultaat is prachtig geworden, het is nagenoeg een nieuw horloge geworden.
Zodra hij binnen is plaats ik de fotoās van het eindresultaat.
mvg, Frans
ps Overigens heb je een pb terug.
Fritsjof Schreef:
Ehm, stiekem ben ik benieuwd of er al resultaat te
melden is�
Van harte Fransā¦veel draagplezierā¦ik heb zelf ook een bumper en die hoor/voel je werken!..en veel kijkplezier!..hopelijk zie ik het resultaat live??
Hij is nog niet binnen hoor Justin, ik moet nog ff geduld hebben maar hij/zij is het wel waard
mvg, Frans
landrover110 Schreef:
Van harte Fransā¦veel draagplezierā¦ik heb
zelf ook een bumper en die hoor/voel je
werken!..en veel kijkplezier!..hopelijk zie ik
het resultaat live??
Vandaag een nagenoeg complete donor in parts binnen gekregen uit BC Canada.
Was gewoon met luchtpost verstuurd en binnen 3 dagen binnen, Canadian mail rules