NA, met dank aan @peterpan . Een geboortejaar horloge. Natuurlijk veel te klein voor me (35mm met 19cm pols), maar dragen zal ik hem toch niet. Puur voor de heb. Moet nog wel een zwart of bruin bandje op. Wie heeft er nog een 18mm ter overname ? Staal mag ook.
Mooi man, leuk om op je verjaardag te dragen
Dragen man !
Niet in je hoofd prenten dat ie te klein is. Enjoy!
Is maar net wat je gewend bent. 35mm is een mooi stijlvol formaatje voor een dresser. Erg mooie aanwinst, zonde om niet te dragen.
Precies, in die tijd droeg iedereen dit formaat en zeurde niemand over te groot of te klein. Dat luxeprobleem zou zich pas na de millenniumwisseling voordoen.
Mijn beste,
"Wie het kleine niet …!!"
Een prachtig horloge hoor!!
Ziet er wonderschoon uit!!
Geniet er van!!
Orologio Signaturis Temporis
Top idee!! Ga ik doen.
Leuk topic: welk horloge draag je op je verjaardag ?
Zet mij maar op de shortlist als je hem alsnog weg doet.
Haha, ik heb hem net een paar uur. Maar ik zal er aan denken als ik hem ooit weg zou willen doen
Jij bent dus tóch wel de 50 gepasseerd… Ik had t al een beetje in de gaten de laatste tijd.
On topic: leuk horloge! Zou niets voor mij zijn…
Ik ben van de “Summer of '69”
Joh, ik heb @riesbiem hier wel eens zien wegrijden met zijn gekochte G-shock en een half uur later een appje van hem gekregen of ik toevallig nog meer belangstellenden op HF wist. Hij ging hem weer verpatsen.
Omdat ik recentelijk minder onzin begin uit te kramen?
… hardcore flipperaar hè…
Haha, nou en of. Heb ik niet ooit bij jou in de auto nog ter plekke geswitcht? Dat je nog een ander horloge bij je had en ik toen dĂe kocht in plaats van het horloge waar ik eigenlijk voor kwam?
zou inderdaad zomaar eens kunnen…
Jij deed wel gekkere dingen bij vreemde mannen in de auto.
Haha HanDavinci zou zeggen; “joh, ik vind dat horloge van jou erg gaaf. En hou je van kamperen? Laat het nou zo zijn dat je bij mij wat uit mag zoeken in mijn survivalwinkeltje”
Oh wacht, dat is @riesbiem weer Kapitein Tentstok
Ho, ho. @riesbiem is geen vreemde man hè. Die ken ik al 30 horloges, 2 multitools, een moederfiets (© @Jeffreyh1984 ) een tweedehands zitmaaier en een handvol survival shirtjes lang…