[€199] Seiko SKX007

Te koop:

Ik wilde zelf een SKX007 en ook iets om te modden. Dat heb ik dus gedaan, maar droeg het horloge toch te weinig. Daarom weer in originele staat teruggebracht. Het horloge heeft een service nodig maar loopt momenteel wel gewoon, zie ook de cijfers.

Horloge heeft een nieuwe originele wijzerplaat en bezel. Ook een origineel setje wijzers meegeleverd, de wijzers die ik erop heb gezet na het terugwisselen zijn in minder goede staat, maar wel origineel.

Zitten 4 bandjes bij, zoals op de foto te zien. De mod onderdelen verkoop ik ook, maar niet hier op HF.

Merk en model: Seiko SKX007
Diameter: 42,5mm
Leeftijd: geen idee
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens vorig jaar
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, met originele wijzers, zonder doos
Verzendkosten of afgehaald in regio: Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt
Soort uurwerk en kaliber: 7S26
Vraagprijs: 210 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes

Een upje, heb een aantal berichten gehad en dus wat uitleg:

1. Er zit een setje originele SXK007 wijzers bij, bij het terugswappen naar origineel is er een ouder setje geplaatst die ook origineel maar minder netjes zijn
  2. Er zitten 4 bandjes in totaal bij, het SKX bandje wat er los bij zit is aftermarket
  3. Hij valt nog prima te dragen, hij houdt nog 2/3 dagen reserve

Ik heb er qua mod onderdelen nog een no-date wijzerplaat, aangepaste bezel en een 7 tal wijzers bij, plus een origineel glaasje.

Hij gaat naar 199 euro. Wil alleen ruilen tegen iets met een moonphase en een geïntegreerde band, andere aanbiedingen hebben niet zoveel zin. Ik kan bij een mooi ruil aanbod ook wat cash bijleggen.