1e keer een SKX007

Vandaag een bomproof pakketje ontvangen van Eric :smile:

Zou tussen 12:00 en 14:00 bezorgd worden, werd 16:00 uur…
Vroeg als gebbetje aan de bezorger of hij nog op wintertijd van 2 jaar geleden afgesteld stond
Je hebt je pakketje toch kreeg ik als antwoord, tsja alleen postbezorgers hebben bezigheden dacht hij denk ik
Moet ik er niet voor tekenen vroeg ik, nee dat hoeft niet kreeg ik als antwoord
Weet u het zeker, het is aangetekend verzonden hoor.
Oké omdat u er op staat.
Tsja…

Overigens mooi zo’n 007 met saffier

Nu maar eens nadenken over een knappe band, de bijgeleverde oyster is te krap linkjes overzetten van degene die ik al heb kan niet want die zijn smaller, nato heb ik kan altijd nog, dus waarschijnlijk weer een Koband… :wink:

Blij mee Eric!

16 likes

Geniet van dit icoon. Doe ik ook zeer vaak.

1 like

Veel plezier ermee👍

1 like

Een icoon in wording. Zijn het geschroefde schakels? Ik heb er misschien nog wel een paar liggen.

1 like

Succes ermee!

1 like

Gefeliciteerd Frans,

Je was te snel voor me.

Toen ik me meldde bij @EricPP kreeg ik smalend te horen dat ik mezelf eigenlijk geen horlogeliefhebber mocht noemen omdat ik deze nog nooit gehad had…

Veel te leren nog ,… :pensive:

5 likes

Mijn beste,

Fantastisch!!
Lekker veel horloge-plezier met deze gezaghebbende Seiko.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Nette klok hoor, heb zelf zijn oudere broer maar sinds ik een BFK heb is die eigenlijk nooit meer aan de pols geweest.

1 like

Even 007, altijd goed & mooi! Veel plezier ervan :+1:

1 like

Dat zou mooi zijn Leen, kom ik binnenkort weer eens een koppie doen,
dan mag jij een blokkie op mijn Imming die ik morgen op ga halen :wink:

1 like

Thnx allemaal voor het reageren!
Heb best al een hele rits Seiko’s achter de rug maar gek genoeg nog nooit een 007.
Toen ik dus las dat ze er uit gaan dacht ik nu of nooit dan maar, wat ook meespeelt
is dat mijn 6309 een beurtje nodig heeft dus die draag ik momenteel niet en dat is
best wel een gemis want wat een geweldig lekker dragend horloge is dat.
Overigens bevalt de 007 tot nu toe ook prima hoor, jammer dat je maar 2 polsen hebt :wink:

Sorry @Windhund, ik ben niet zo’n afdingert, als ik de prijs goed vind dan koop ik direct
indien (nog) mogelijk en troost je dit is ook pas mijn 1e :wink:

Ik stond op het punt Eric een bericht te sturen. Ik had hem al opgezocht in Whatsapp, chat geopend. Uiteindelijk niet gedaan, ik heb een ander korte termijn doel.

Anyway, veel plezier met deze allemansvriend!

1 like

De prijs was inderdaad te redelijk om op af te dingen. Stuur je me een PB als je afscheid neemt van deze?

Heerlijk en fijn horloge! Ik hoop dat je er mooie avonturen mee mag beleven :watch: :+1:

1 like

Dat is mijn grote makke, ik ben niet zo’n verkoper overal ligt wel wat hier in huis…,
overigens niet veel spectaculairs hoor :wink:

Gefeliciteerd met deze mooie SKX

Gr Pieter

1 like

Mooi Frans, het is dat ik minder in de kist wil en nog een incoming heb anders…(had ik die van mij niet verkocht)

1 like

Blijft toch mooi, Frans, dus geniet er nou maar van, niet verkopen, hè?

1 like

Hij heet geen Eric. :joy:

Is wel jammer voor de rest van de leden, zonder flipperaars (ook gij @watchagain) zou dit maar een verdomd saai forum zijn :wink:

3 likes