1x NA en 1 terug van een Spa :)

Ook ik heb weer een leuke aanwinst binnen gekregen, maar ook 1 horloge terug van een onderhouds beurt (Dank aan @Floris155)

NA: Tissot Visodate PR 516 Heritage (blauwe wijzerplaat)
Deze kwam op mijn pad en kon ik niet laten liggen, wat een prachtige wijzerplaat! Nu op een NATO maar ik denk dat een rally band wel verplicht is. Er zit ook een stalen band bij met vintage look maar deze vind ik totaal niet lekker dragen.
Wordt het een blijvertje? Ik weet het nog niet…op de nato ligt hij een beetje raar op de pols maar wellicht veranderd dit bij een mooie leren band.

Foto’s

Terug van de spa: Datzward Chrono (Landeron 248)
Na een onderhoudsbeurt, het reinigen van de kast en glas en het plaatsen van een nieuwe opwindveer is deze weer terug in de horloge doos. Ik wou graag een nieuwe band proberen en was hopeloos op zoek naar een gave leren band in de banden doos. Ik was niet tevreden met alles wat ik probeerde. Toen vond ik een oude stalen band (volgens mij vintage van de V&D :stuck_out_tongue: ) Deze paste ineens zeer goed! Ik ben blij met het eind resultaat, geniet mee!

Foto’s

11 likes

Gefeliciteerd en ik vind vooral de Tissot oogstrelend. Mocht je hem ooit weer willen verkopen…

Gefeliciteerd! Twee bijzonder fijne horloges! Geniet er (weer) van! En ik denk dat je die PR516 zo weer kwijt bent, als je dat wil!

Gefeliciteerd met de PR, de Datzward mag er ook wezen! :+1:

Mooi die Tissot, ik vindt de kast vrij hoog ogen op de pols en dat zal met een nato nog veel meer zijn.
Een mooie rally band staat zeker goed, slechte foto maar het gaat om het idee.

2 likes

Die pr 516 blijft prachtig.

Een mooi stel!

Plaat van Tissot komt op de foto’s zwart over. Normaal ben ik niet van de Nato’s maar het klokkie spat er vanaf wat hem best goed doet!

Twee mooie stukken! En inderdaad: de nato doet de Tissot heel erg goed. Ziet er lekker fris uit.

Prachtige aanwinsten.
Misschien dat een rode lederen rallyband ook fraai staat op de Tissot.
Wat robuuster dan die dunne nato, maar wel die frisse kleur.

Veel plezier ermee!