Neem de standaardversie met gesloten caseback, scheelt een mm of anderhalf. Eventueel met saffier upgraden, zelf zou ik de “plastic fantastisc” versie kiezen denk ik. Binnenkort met @Kaan naar Frankfurt om bij de fabriek alles eens uitgebreid te passen…
Ik zou voor de Longines Legend Diver gaan. Gewoon een Prachtig horloge.
Die Big Eye Kan mij minder bekoren. Verhoudingen kloppen niet. Met één te grote subdial. En is een “te” druk horloge.
Die Tudor is leuk, maar die bezelring oogt zo cheap, dat glanzende aluminium en dun font. De stalen band met die “nep” rivits met joekel van een sluiting vind ik ook maar zo, zo.
En dan ook nog 3x een snowflake wijzer
Heb de Tudor vaak overwogen, mooi horloge, maar hij is te dik en de riveted band niet de mooiste. Kijk maar eens hoe vaak deze geflipperd wordt …De kwaliteit van Longines doet niet onder voor mijn gevoel en deze zijn beide heel fraai. Waarom kiezen? Het is leuk om af en toe iets heel anders mo je pols te geen. Ik denk dat de GMT gaat vervelen. Hij is gewoon net niet spannend genoeg …
Koop wel een goede rubber strap of NATO voor de diver voor vakanties, dan duik je wat makkelijker ermee het zwembad in alleen …
Goed punt! Toch zou ik liever Longines doen in deze keuze. Ik koop zelf het liefst een horloge als een kado voor mezelf na een mooie opdracht afgerond te hebben of een persoonlijk milestone. Dat geeft meer gevoel en liever dan niet alles tegelijk …
… maar als je een mooie combi dealkuntmajen bij een Longines AD zou ik er wel voor gaan