2 horloges om de pols

Dit viel mij direct op, deze man draagt wel eens 2 horloges als hij naar het voetbal kijkt :smile:

Jahā€¦

8 likes

Volgens mij altijd eigenlijk

Bij deze man valt er bij mij heel veel op. Die horloges neem ik dan voor lief.
Wat een doorgesnoven staatsmongool, die moeten ze geen podium meer geven johā€¦

10 likes

Wat heb jij tegen Bjƶrn Borg, Elton John, Nick Cave, Elvis, Gordon en Frank Masmeijer? :rofl::thinking:

4 likes

Is ook wel lastig met al die tijdzĆ“nes waar zoā€™n ambassadeur van het Argentijnse voetbal mee te maken krijgt.

1 like

Wat voor horloges draagt pluisje eigenlijk?

Levende legende ā€¦
En het bewijs dat mensen die briljant zijn op 1 gebied
Briljant zijn op 1 gebied.

2 likes

Vanavond Janis gedraaid. God, wat een stem. Dan maar doorgesnoven, als het zoā€™n doel dientā€¦

Veel geld voor betaald. Maar, Hollandse persing en geheel kras/tikvrij.

Gaat weer helemaal niet meer over horlogesā€¦ Sorry Jurā€¦ :slight_smile:

@Paul2all, ik had ā€œPearlā€ al - en heb n.a.v. die docu deze nog op de kop getikt. Is een graadje heftiger. :yum:

7 likes

Niets. Lijken me onwijs leuke gozers op een feestje!

Betekent nog niet dat ik ze, met hun ogen draaiend en schuim op hun bek, op een duur betaalde (door de organisatie) tribune van een internationaal evenement hoef te zien.

Er zijn kinderen die deze dwaas bezig zien, dat vind ik nog het meest trieste. Er was een rel over de middelvingers van Robbie Williams. Mwoah, dan vind ik dat deze malloot ook naar huis gestuurd mag worden ipv elke dag voor 11k (!) helemaal de weg kwijt gefilmd te worden

4 likes

Laatst de docu gezien,wat een tof mens was dat :+1:t2:

2 likes

Ken die gozer niet eens. CocaĆÆne en twee horlogesā€¦ Maradona?

3 likes

Hij is tweebenig, dus dat met zijn armen ook wel zo zijn. Handig

1 like

Hier kan je nog net wat beter zien wat hij draagtā€¦ :roll_eyes:

Hij heeft zelfs 2 glazen in zā€™n bril en 2 oorbellen in zā€™n oorā€¦! Dat kan geen toeval zijn!

En ook nog eens twee hersenhelften; het ene deel verwerkt informatie over de tijd; het andere deel de esthetische eigenschappen van de andere pols. En hij kan/kon met twee benen voetballen :rofl:

Doe eens normaal. Jij kent Maradona ook wel.

1 like

Neuh.

Er zijn dingen die me minder interesseren dan voetbal.

Ik kom er alleen even niet op. :grin:

1 like

Zelfs dan ken je Maradona nog wel :smile::smile:

Wel een lekkere sigaaršŸ‘