Latex bandje, en horloge zit net niet comfortabel, blijft niet midden op de pols maar schuift langzaam op naar buiten toe. 2 m.m. strakker met de fijn afstelling en bingo!
Dat wist u natuurlijk allemaal al, maar desalniettemin
Heb je hier een foto van?
Buuf is niet thuis…
Ah, het is weer zaterdag.
Bedankt voor wederom een fijne bijdrage aan dit forum
Hendrik gaat kinky.
Prijs voor de meest waardevolle bijdrage wordt alvast opgepoetst.
Het is de warmte
Ik heb net vernomen dat ik 150 gram lichter ben als ik geen horloge om heb en als ik wel een horloge draag,mijn linker arm 2mm verder naar beneden hangt…facsi…fassi…eh, oh ja fascinerend he?
Rubber al geprobeerd Hendrik? Je weet wel…
Volgens mij is Hendrik al opa, dus dat heeft geen zin meer.
Blauwe pilletjes en extra korte flubbeltjes en zelfs opa’s kunnen nog lol hebben
Toch maakt @hendrik een taboe gewoon bespreekbaar. Dus graag geen flauwe reacties.
En hij heeft gelijk. Vandaag mijn nieuwe Seiko op maat zitten maken -u weet wel, met van die miniscule busjes in de schakels- en prijs mij gelukkig dat na verwijdering van 2 schakels het horloge precies goed op de pols blijft liggen. Maar dat is meer geluk dan wijsheid. Ik snap niet wie bij Seiko bedenkt om alleen hele schakels te gebruiken, en vervolgens géén fijnafstelling.
Vanmiddag in de delicatessenzaak zat mijn schoen een beetje los!!
Nou, ik mijn schoen strikken, zat weer perfect!!
Ik verslik me hier in vanallesennogwat
Er zijn ook gevallen bekend waarbij 2 centimeter een wereld van verschil bleek te zijn, maar ik zal jullie de details besparen…
Make my day!
Op 6 cm is 2 cm veel
Een taboe?