2 NA’s 2x Tag Heuer

Sinds gister in het bezit van mijn tweede Tag Heuer. Sinds november vorig jaar had ik ook al een Tag in mijn bezit, dus het leek me leuk een dubbele NA te schrijven.

TH wordt niet door elke horlogeliefhebber gewaardeerd, maar sinds ik mijn 1e heb wist ik al snel dat ik een 2e wilde. Ik draag vanwege mijn werk voornamelijk dressers, maar de drang naar wat sportieve vrijetijdshorloge groeide. Voor een niet al te gekke prijs kan je daar bij Tag Heuer prima voor slagen. Inmiddels dus een Aauaracer met prachtige witte wijzerplaat en een toffe GMT met zwarte wijzerplaat rijker!

Leuke kleurige wijzers, prachtige lume en bij de Aauaracer vind ik het vooral tof dat de middelste schakels van de band iets hoger liggen.

Foto’s!!!

60 likes

Mooie horloges Leon! Van harte gefeliciteerd! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig!
Geniet ervan. :+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Beide mooi.

1 like

Mooi duo! Geniet ervan!

1 like

ze passen zeer mooi bij elkander :ok_hand:
geniet ervan :smiley:

1 like

Niks mis met Tag hoor!! Juist sublieme afwerking voor een goede prijs

1 like

Mooi hoor, vooral die witte vind ik prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Onterecht. Ja de meeste THs van de 90s en 00s, waren overprijsde horloges met plastic bezels en dito pushers.
De huidige TH’s zijn kwailitief zeer ok.

Gefeliciteerd met dit fraaie duo!

1 like

Mooi , 2 toffe horloge’s

1 like

Mooi duo, geniet ervan, bij mijn 2000 sport liggen de middelste schakels ook iets hoger op de band.

1 like

Nice! Mooi duo, gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Prachtig duo. Gefeliciteerd en groeten van deze 2.

6 likes

Dubbel feest! Van harte en veel draag plezier

1 like

Mooi setje, zo’n WAY2013 staat hier ook op het verlanglijstje.

1 like

Erg mooi! Geniet ervan!

1 like

Ik vind ze beiden beauties :star_struck:. Enjoy!!

1 like

Een prachtig duo :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd! Vind die witte wel echt mooi

1 like

Gefeliciteerd, mooie na! :ok_hand:

Ach ja, niet door iedereen gewaardeerd, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde horloge bezitten, dat zou behoorlijk saai zijn. Voor ieder is er wat wils en uiteindelijk koop je het voor jezelf.

Ik vind ze prachtig, veel genot ervan!

1 like