Mooie Oris en prachtige Monaco! Proficiat.
Toppers allebei maar de Monaco moet ik wel een beetje van kwijlen
Gefeliciteerd met je fraaie aanwinsten.
De Oris vind ik helemaal een toppertjeā¦
Geniet met volle teugen van beide.
Ben 47 jaar jong en volg een BBL (Beroeps Begeleidende Leerweg) opleiding. Dus naast mijn meer dan 38-urige werkweek nog 1 volle schooldag op een behoorlijke reisafstand en de vrije tijd die ik dan nog over heb gaat (bijna) volledig op aan thuisstudie. Dat is bitter noodzakelijk want ik volg de versnelde, turbo uitvoering van deze BBL opleiding (2 i.p.v. 3 jaar).
Het volgen van deze opleiding was/is noodzakelijk gebleken om vanuit een uitzichtloze werkloze situatie weer aan het werk te komen tegen het wettelijk minimum salarisā¦
Wees dus niet jaloers op die BMW en horloges, die passen momenteel totaal niet bij mijn dagelijkse situatie maar in mijn geval boden mijn āresultaten uit het verledenā wel mogelijkheden zeg maar. De BMW heb ik zelfs nieuw gekocht 2 jaar geleden toen ik werkloos wasā¦Niemand begreep 't, ik gelukkig wel⦠Overigens had ik toen al wel besloten de huidige BBL opleiding te gaan volgen die, zelfs op mijn leeftijd, een behoorlijke baangarantie biedt.
Tot zoverā¦
Grt. Marco
Hee Marco,
Bedankt voor je openhartigheid! Wat een verhaal! Je kunt trots op jezelf zijn. Ga zo door man. Ik kijk met genoegen uit naar nieuwe fotoās en hoe het met je gaat.
En alleen jij gaat over je uitgavenpatroon;)
Gr. Hans
Mooi verhaal en schitterende horloges, chapeau
Mijn beste,
Leuk om te lezen en vooral ook om te zien!!
Proficiat, dan ook met deze prachtige aanwinsten!!
Ik wens je er vele sportieve momenten mee!!
Orologio Signaturis Temporis.
Same here⦠gefeliciteerd dr mee.
Geweldig vooral de Monaco.
Geniet ervan.
Mooie aanwinsten. Heel veel draagplezier!
Mooi duo, mooi verhaal! Veel plezier met de prachtige aanwinsten.
Het zijn kanjers!
Geweldig! Veel draagplezier!
prachtig duo !!
Die Oris kende ik nog niet.
En ik vind hem heeel erg mooi. Veel plezier met je duo.
Klabats! twee Race iconen.
Heel veel plezier ermee.
Proficiat met je topklokken.
Maar vooral sucses met je studie, en daarna hopelijk een vaste baan, heb je wel verdient dan.
Wat een mooie aanwinsten! Geniet ervan.
Gefeliciteerd met deze 2 prachtige aanwinsten!
Veel draagplezier toegewenst.
Oooooh geweldig, beide horloges. Wat cool dat ze in de jaren 70 om 40mm maakte.