2 "nieuwe" Breitling aanwinsten!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van mij heb laten horen op het forum.Dit vanwege allerlei drukke bezigheden waarbij het internet een beetje op en laag pitje werd gezet.Toch heb ik de afgelopen weken een tweetal aanwinsten gedaan die ik graag met jullie wil delen.De eerste aanwinst is een Breitling type “Colt” Arma Carabinieri" oftewel een model speciaal gemaakt voor de Italiaanse militaire politie.In plaats van het gewone logo van Breitling,is deze vervangen door het logo van deze politie unit.Normaal is dit model voorzien van een zwarte kunststof horlogeband,maar ik kreeg hem met een zwart leren Mont-blanc band voorzien van een breitling sluiting.

De volgende aanwinst werd een Breitling "Navitimer Aerospace"
Waarbij ik de zwarte wijzerplaat in combinatie met de zacht gele digitale cijfers het horloge een mooi geheel geven.er zit een massief stalen band bij met vlindersluiting(welke overigens niet origineel is)Ik kreeg er overigens nog wel een groene originele leren breitlingband met vouwsluiting bij.
De vorige "duitse eigenaar is er zeer zuinig mee geweest,aangezien ik het klokje in een superstaat heb ontvangen.
Kortom…weer twee aanwinsten waarmee ik erg blij ben.

Gr Dennis:)

fraai hoor, vooral die Italiaanse Colt lijkt me een bijzondere aanschaf. Veel plezier ermee!

Jonge, Jonge wat een mooie aanwinsten.
Grote klasse.

Echt een topper voor je pols.

Hallo Dennis,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.
Beide zijn erg mooi, alleen die van de Italiaanse MP vind ik net iets mooier:~

Veel plazier ermee.

Met vriendelijke groet,

Herman

Zeer mooie horloges! veel plezier er mee!

Twee schitterende aanwinsten, Dennis!! (tu)

Fijn dat Breitling weer eens in de spotlight wordt gezet.

Vooral de Navitimer Aerospace kan mij bekoren.

Draag hem met zorg.

Mijn beste,

Je bent inderdaad even uit het zicht geweest Dennis, maar je comeback mag er dan ook zijn.
Twee schitterende horloges van een gerenommeerd horlogehuis.

Het Colt horloge is op zich al een genot om te dragen en om te zien. Doch bij deze uitvoering welke speciaal ontworpen is voor de politie vind ik met name het Logo bijzonder fraai.
En die Breideling ‘Navitimer Aerospace’ is een waar kunststukje van horloge design.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze vermaarde horloges.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Erg mooi, deze twee. De Colt doet deze uitvoering bijna on-Breitlings aan.

De vroege B-1 is een beauty.

Mooi klokken, het verbaast me dat de italiaanse MP’s met Bretlings rondlopen! Zal wel weer door oom Silvio geregeld zijn :smiley:

Gefeliciteerd met de aanwinsten(tu). De Italiaanse MP is wel een bijzondere verschijning!
Zijn er geen Italiaanse merken die in aanmerking zouden kunnen komen?

Zo Dennis, dast is even een comebeck! ::o
Prachtig, 2 Breitlings die je niet zo vaak ziet. Ik vind ze erg mooi veel plezier ermee.
Alleen de tweede klok, die jij (of je deutsche uhren freund) “Navitimer Aerospace” noemt is de voorloper ervan en is imho in werkelijkheid een Breitling “Chronospace”. Bij de introductie van de Aerospace, bestond hij eerst naast de Chronospace. Eind 90-er jaren ('98 ?) is de Chronospace uit de collectie verdwenen en is Breitling doorgegaan met de Aerospace, die initieel idd “Navitimer Aerospace” werd genoemd. De Chronospace heeft nog niet de super-kwarts maar wel bijna dezelfde functionaliteit als zijn opvolger. Alleen heeft de Chronospace geen minute repeater.
Kortom, nogmaals gefeliciteerd met je mooie aanwinsten! (tu)

Prachtige aanwinsten!

Veel plezier met deze pracht klokken, Dennis! (tu)

van harte met je 2 leuke aanwinsten .(tu)

Ook namens mij van harte met je aanwinsten, veel (draag) plezier gewenst!

mvg, Frans