Voor de duikertsfans alhier aanwezig
Stowa Prodiver Blue Limited
Limitiert auf 200 Stück
Wahlweise Kautschuk oder ein neues Titanband
Ab Herbst verfügbar
Ca. 1.350€
Tag Heuer Aquaracer 300 M Calibre 5 Black Titanium
Gehaeuse : Titan
Durchmesser : 43mm
Wasserdicht : 300m
Uhwerk : Calibre 5 (SW200)
Gangreserve : 38 Stunden
Preis : 2500 Euro
.
2 likes
Ik vind de Stowa en de zwarte TH (op de gele secondewijzer) wel leuk, die blauwe vind ik maar lelijk…
2 likes
De Stowa krijg ik ook neigingen van ja.
Pff…
Moe word ik ervan.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
1 like
43 mm voor die Flieger is vlees noch vis. Te klein om origineel te zijn, te groot om lekker te dragen…
Wel leuk om te lezen dat er weer een metalen (Ti) band voor de Stowa duiker komt.
De uienkroon van mijn LTD 1/5 (40 mm) steekt eigenlijk al te veel uit om écht comfortabel te dragen.
Yep. Gaat ook nooit weg, vooral hierom . Draag hem wel hoor, 'tis niet onoverkomelijk.
1 like
En hoe zit het nu dan met die realiteit van poses bij zo’n klok? Is dat vol te houden zo?
1 like
Dpvh
2 augustus 2016 om 07:21
14
Ik ben geen duikerfan, maar vind die stowa wel echt bijzonder mooi!
Jaa dat las ik… Dan wordt het toch eens tijd voor een duikbrevet hoor, want een goede duikersklok hoor je toch ook (om) te hebben vind ik.
WatchR
2 augustus 2016 om 07:38
16
Simpel, duikbrevet is vele malen goedkoper als een vliegbrevet, gewoon voor de duikers gaan dus
Stowa prodiver is top btw
1 like
Mijn beste,
Idem dito!!
Een eigenzinnig ontwerp!!
Orologio Signaturis Temporis.
1 like
Omega_C
2 augustus 2016 om 07:45
18
Die TAG Heuer Black Titanium vind ik een geslaagd horloge, behalve dan het datumvenster, een misser IMHO. Hoewel mooi vind ik het niet de looks hebben van een duiker, eerder een Army horloge in de stijl van de Hamilton Khaki Field (is voor die categorie al een naam trouwens?
Overigens hoef je geen duiker te zijn om een diver te mogen dragen. Als je ooit hebt gesnorkeld op vakantie mag je hem al om
hendrik
2 augustus 2016 om 07:56
19
De duikjes die ik maak (max 5 minuten) behoeven geen horloge .
Vliegen doe ik wel veel, maar ik laat mij sturen, en een pak draag ik alleen op begrafenissen. Toch draag ik alle daarbij behorende horloges wel
disclaimer: heb wel bij de K.M. gevaren
1 like