2 nieuwe Grand Seiko’s

Gefeliciteerd! Mooie aanwinsten!

Hahaha, ik liet bijna de PulyCaff uit mijn handen vallen. Grandioso. :ok_hand:t3:

1 like

Kijk dan !
En nog quartz ook. Superleuk dit.
Congratz !!! :couple_with_heart_woman_man:

Heel gaaf! Veel plezier ermee :ok_hand::sunglasses:

Ik heb het geprobeerd voor ons trouwen ipv ringen, maar vrouwlief hoeft er alleen de tijd op af te lezen, hecht verder geen waarde haha

Gefeliciteerd met de aanwinsten. :+1:
Jubilea zitten hier niet zo in het systeem. Mijn vrouw en ik kwamen er vanmiddag achter dat we vandaag 9 jaar getrouwd zijn doordat we een appje kregen van een nichtje. En zo gaat het meestal. :joy::joy::joy:

2 likes

Proficiat met de Grand Seiko’s.
Leuk kado voor jullie jubileum.
Draag ze met liefde.

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop. Veel draagplezier, beiden.

Heel gaaf! Veel plezier van de horloges samen! Geniet van elkaar! :smile: :+1: Alle goeds en :beers: op nog tien jaar! :ok_hand:

Mooi man. Ik zie dat jullie voor de 62GS cases hebben gekozen. Dat je ze in gezondheid mag dragen, en gezien de service-interval heb je tijdens dit huwelijk de komende 50 jaar geen andere horloges meer nodig. :slight_smile: :+1:

Groeten van z’n aquamarijnen 44GS broer. Dat uurwerk is echt de shit, daar ga je niet op uitgekeken raken.

Na drie maanden nog verbaasd wanneer ik 'm om heb. :slight_smile:

3 likes

Gaaf om dit jubileum zo te vieren
Als het er nog van af kan zou ik ook nog een mooie champagne kopen. :sunglasses:

Voor straks een fijne dag en geniet van elkaar en de prachtige gs en. :champagne:

Gefeliciteerd met jullie toppers!

Je hebt quartz en Grand Seiko next level quartz. Van harte! Ook met het jubileum :tada::clap:t2:

Fantastische keuze. Mogen ze in goede gezondheid gedragen blijven worden.

Supergaaf natuurlijk.

gefeliciteerd, die quartzen zijn niet normaal sinds de wintertijd nog geen seconde afwijking

1 like

Geficiteerd samen, mooie horloges :ok_hand:

Prachtig deze twee Grand Seiko’s, gefeliciteerd en veel geluk samen!

:star_struck: veel draagplezier

Holy Shit! Mooi!

Wat goed dat jullie dit beide zo kunnen waarderen, her jubileum en GS. Veel plezier en natuurlijk gefeliciteerd! :clinking_glasses:

Een pracht set zo ! Veel draagplezier samen !