Binnenkort 10 jaar samen met mijn vrouw en als horlogefreak natuurlijk op zoek naar 2 mooie horloges om ons samenzijn te vieren. Verschillende merken bekeken maar alles net niet wat ik zocht, heel veel moois maar ik wou iets hebben wat in onze collectie ontbreekt. Pas geleden zag ik Grand Seiko in het echt en dat was natuurlijk effe slikken. Ik was meteen onder de indruk en de klik was er meteen. Vandaag naar juwelier Vaessen in Heerlen gegaan, me uitstekend laten adviseren, hopen dat vrouwlief ook voor Grand Seiko viel en ja hoor, ook zij was meteen verkocht. We kwamen uit op deze quarz modellen. Persoonlijk heb ik geen moeite met quarz, ik bezit zowel veel automaten als quarz horloges maar deze quarz is toch wel heel bijzonder. Ik had de gedachten als echtpaar ying en yang, dus ik een zwarte wijzerplaat, mijn vrouw een gebroken wit (champagne) wijzerplaat. Na een uur onder een kop goede koffie en heel veel verhalen over Grand Seiko de knoop doorgehakt. Ons bezoek aan juwelier Vaessen was zoals altijd weer een groot plezier. Het advies was weer vriendelijk en deskundig, iets wat op vandaag niet altijd vanzelfsprekend is. Maar wij zijn blij met deze 2 nieuwe Grand Seiko’s, heel blij…
Binnenkort? Inpakken en wegleggen dat setje totdat “binnenkort” een feit is!
Ps zonder gekheid, gaaf… erg gaaf. Veel draagplezier jullie beiden en alvast van harte!
Wat een leuke manier, en een uitstekende keuze!
Alvast gefeliciteerd.
Mooie set, gefeliciteerd
Wauw. Fantastisch dat je de hobby zo samen met je vrouw kan beleven en proficiat met jullie 10 jaar samen!
Dat is nog eens een aankoop! Veel plezier er mee!
Jezelf af en toe verwennen en belonen moet kunnen. Proficiat!
Wat een super idee! Hier heb je 50 jaar geen omkijken meer naar (het onderhoud van het horloge dan…)
Alvast gefeliciteerd.
Veel plezier gewenst, samen en met de horloges.
Mijn beste,
Grandioos!!
Een fraai duo horlogerie voor een getrouw(d)e tijds-weergave!!
En nu, op naar het volgende decennium. ️
Orologio Signaturis Temporis
Erg gaaf. Helaas vindt mijn vriendin het maar onzin, anders had ik ook een leuke combi willen hebben. Geniet ervan!
Gefeliciteerd en nu op naar de volgende 10 jaar.
Gefeliciteerd!
Jullie kunnen mij trouwens adopteren, mits ik dan ook eentje krijg om bij het gezin te horen
Wat een feest, jouw prachtige GS’sen! Gefeliciteerd.
Juwelier Vaessen zal in zijn handjes gewreven hebben Van harte gefeliciteerd met deze
mijlpaal en met deze prachtige GS-en!
Wat een leuk idee. Gefeliciteerd en veel plezier met de nieuwe aanwinsten.
Wat een gaaf idee en wat een mooie horloges. En Vaessen is top!
Mooie set!!!
Nog lang samen genieten!!!
Mooi ook dat je zo te zien versies hebt genomen met dezelfde vorm indices.