2 nieuwe klokjes

Hoi Allemaal,

Via Ebay 2 nieuwe klokjes gekocht, ze zullen ergens volgende week binnen komen.
Hoop dat ik ze IRL ook mooi vind ^^
Voor tijdens het motorrijden… crashen met een rado zie ik niet zitten,

Invicta dragon Lupah

En nog 1

crashen met de motor ? dat is niet normaal zul je denken…

is het wel… wel als je hetgeen hieronder als sport doet :slight_smile:

Heel aparte klokkies. Maar eh? Echt als sport? Dan zou ik dat niet met een spijkerbroek doen.

kevlar spijkerbroek en ik heb kniebescherming aan… niet te snel oordelen :wink:

Patient-zero Schreef:

kevlar spijkerbroek en ik heb kniebescherming
aan… niet te snel oordelen :wink:

Ik oordeel niet. Maakte me alleen zorgen. :smiley:

Ik vind dat niet echt een sport, meer een hobby, net als paarden"sport", maar dan met een motor, bij een sport moet ik denken aan een stel blote Grieken met een baardje die lichamelijke inspanning bedrijven totdat ze erbij neervallen (dat klinkt dan weer best vies)

Kun je niet beter een G-shock nemen? Ik denk dat die wel heel blijft als je een schuiver maakt, of nog beter: een klokje op je stuur als je zo nodig moet weten hoe laat het is tijdens het rijden

Leuk, leuk, een stuntman op het forum.
Kan ik enorm waarderen als motorrijder.
Wheelies zijn dus geen probleem voor jou.
Voor mij wel, ik heb dat altijd al willen kunnen, gewoon rijden en lekker plat door de bocht is geen probleem maar een wheelie boezemt me altijd angst in, ik vindt het prachtig als iemand dat gecontroleerd kan.
Daar moesten ze eens een cursus voor organiseren.
Terug on topic, de Invicta’s zijn wel dik hoor voor onder een motorpak, ik vindt dat nooit zo lekker zitten.

groetjes Lenno

@ monaco, paardrijden op bepaald niveau is een sport, motorcross, race en imo ook stuntrijden ook… het vraagt fysiek toch wel wat van je.

@ Lenno, Bedankt ! maar dat ze idd vrij bol waren daar ben ik ook wel enigszins bang voor…
Mocht je intresse hebben, hier een album van mij en vrienden: https://www.facebook.com/nick.meeuwsen/media_set?set=a.10150787738190921.467053.717305920&type=3

Tjngejonge, ik zit net je facebook pagina te bekijken en ben gepast jaloers.
Volgens mij zag ik ook een meisje die stunts doen, dan voel ik me helemaal een ouwe lul.

groetjes lenno

Klopt, dat is kim van stuntteam bleuk !

De ideale vrouw dus :slight_smile:

ze is al bezet helaas :wink:

Wel een toepasselijke nickname voor een potentiële donor.:smiley:

Nu vind ik een “wheelie” op een ouwe fiets al moeilijk, maar het lijkt mij dat de horloge’s die je nu hebt gekocht meer “in de weg” zitten dan iets anders.

Een (licht) goedkoop Casiootje prima lijkt mij.

V.w.b de wheelie , petje af!

Ten tijde van Assen trok er 1 een wheelie , die natuurlijk meteen weer door de politie aan de kant werd gesommeerd.
Kunnen zoiets dan nooit eens “op waarde schatten”.
Dat je dat niet ZOMAAR even doet, en een flinke kunde en controle ervoor moet hebben.
Natuurlijk is de openbare weg niet de plek, ok.Kan natuurlijk ook vreselijk mis gaan… Maar die ene keer per jaar Assen.
Er kan wat dat betreft weinig in dit land.:smiley:

proficiat! mij lijken ze ook wat dik voor je pak, maar staat wel stoer.

als t n gshock zou worden, denk ik dat de 5600 t platst is.

De verplaatste klokjes op je motor zijn wél cool!

Prima toch deze klokjes als slijtage items haha.

Lenno, da liks van rwp organiseert vaak wheelie cursussen. Als je geïnteresseerd bent…je weet me te bereiken.