Aangezien ik op korte termijn mijn 2e horloge verwacht, zou ik de graag beide in één luxe box hebben opgeslagen.
Maar wat zijn nu goede merken voor horloge boxen?
Ben er totaal niet in thuis, maar vind een goede kwaliteit en afwerking wel belangrijk.
Inderdaad is voor het groeien een extra vakje handig, maar ook voor bandjes kunnen ze goed van pas komen. Misschien is een 5-vaks kist dan nieteens heel gek.
Wil je een box van enkele tientjes of enkele duizenden euro’s (met winding)?
Enkele tientjes tot een max van pak 'm beet €250? Heb geen idee wat de prijs-kwaliteit verhouding vam boxen is eerlijk gezegd.
Hoeft geen winder te zijn want er zitten ook handopwind uurwerken bij straks.
Met een dergelijk budget kan je best iets moois krijgen. Zelf heb ik een kist via kish.nl aangeschaft, welke ik prima in elkaar vind zitten. Rainer oogt wel iets meer premium (https://www.ebay.nl/str/finestboxes).
Ik heb de rainer box in het achterhoofd, maar iemand nog tips voor horlogeboxen vanuit Nederland?
Die een goede/mooie kwaliteit hebben.
Ik zie ook ‘‘la royale’’ maar ken het merk niet…
Toevallig afgelopen week gevraagd aan de verkoper; samengevat, ze zijn allemaal exact hetzelfde!
Voor de Amerikaanse markt noemt hij ze ‘Rainer’ , maar ze zijn precies hetzelfde als de boxen zonder ‘Rainer’ benaming in de titel.
Kiezen voor de goedkoopste variant + zending dus
Twijfel zelf nog tussen de 6 of 8 variant.