2 piece watch box

Goedemorgen,

Aangezien ik op korte termijn mijn 2e horloge verwacht, zou ik de graag beide in één luxe box hebben opgeslagen.
Maar wat zijn nu goede merken voor horloge boxen?
Ben er totaal niet in thuis, maar vind een goede kwaliteit en afwerking wel belangrijk.

Groeten
Davy91

Op de groei eentje van drie halen. Rainer box.

Die pianolak zwarte. Top.

5 likes

Inderdaad is voor het groeien een extra vakje handig, maar ook voor bandjes kunnen ze goed van pas komen. Misschien is een 5-vaks kist dan nieteens heel gek.

Wil je een box van enkele tientjes of enkele duizenden euro’s (met winding)?

1 like

Enkele tientjes tot een max van pak 'm beet €250? Heb geen idee wat de prijs-kwaliteit verhouding vam boxen is eerlijk gezegd.
Hoeft geen winder te zijn want er zitten ook handopwind uurwerken bij straks.

1 like

Met een dergelijk budget kan je best iets moois krijgen. Zelf heb ik een kist via kish.nl aangeschaft, welke ik prima in elkaar vind zitten. Rainer oogt wel iets meer premium (https://www.ebay.nl/str/finestboxes).

1 like

Voor honderd piek heb je zo’n Rainer box. Echt mooi spul.

2 likes

Ok dank. Even googelen.
Fijne dag.

Nb kan niet wennen aan die nieuwe avatar :grin::grin:

1 like

Haha die van jezelf? Doe maar gewoon je eerste weer terug. :sunglasses:

1 like

Ik heb de rainer box in het achterhoofd, maar iemand nog tips voor horlogeboxen vanuit Nederland?
Die een goede/mooie kwaliteit hebben.
Ik zie ook ‘‘la royale’’ maar ken het merk niet…

Beste mensen,

Ik keek net naar een rainer box waar 6 horloges in kunnen.

Hoe kan het zo zijn dat via de verkoper op ebay er giga prijsverschillen zitten tussen exact dezelfde boxen bij dezelfde verkoper??

Toevallig afgelopen week gevraagd aan de verkoper; samengevat, ze zijn allemaal exact hetzelfde!
Voor de Amerikaanse markt noemt hij ze ‘Rainer’ , maar ze zijn precies hetzelfde als de boxen zonder ‘Rainer’ benaming in de titel.
Kiezen voor de goedkoopste variant + zending dus :wink:
Twijfel zelf nog tussen de 6 of 8 variant.

1 like

Ah oke!

Ik wou die met piano zwarte lak maar zijn momenteel alleen houten versies beschikbaar.

Ik dacht overigens dat ze echt leder hadden maar wel kunstleder :thinking:

1 like

Even ebay berichtje sturen, reageert doorgaans erg snel en vriendelijk! :slight_smile:

1 like