2 register racing chrono. Suggesties?

Ik merk dat ik toch ook graag een horloge op een mooie leren rally strap wil dragen. Nu past zo’n band op veel modellen, maar natuurlijk het beste op een leuke chrono.

Hebben jullie tips voor iets leuks met eventueel vintage uitstraling? Helgray, vlata conceptum of hoe het ook alweer heet en stuckx bull past b.v. wel in het plaatje, wat nog meer? Budget max €500

Alvast bedankt voor het meedenken

P.s. geen russen aub :slight_smile:

Ik heb hard getwijfeld tussen de Bull en de Nezumi Voiture. Beide zijn beschikbaar met seiko’s mecaquartz hart. Iets ouder, maar met hetzelfde hart: Autodromo Prototypo. Schijnt een above par afwerking te hebben, maar heb hem nog nooit gezien. Vorig jaar hebben er hier enkele te koop van gestaan.

Maar ik heb het nu over moderne chrono’s met een seiko hart, how about die goeie oude seiko 6139 en 6138. Daar zitten ook best leuke modellen tussen die fantastisch staan op een rally strap.

4 likes

Welliswaar geen chrono maar wel erg mooi.
Een Tissot PRS 516 misschien ?

1 like

Tissot seastar Lemania chrono?

Wordt misschien wel krap voor 500 Euro

3 likes

De PRS516 is er toch ook als quartz chrono? Qua budget zou ook ik naar Tissot of Certina uitwijken, en dan de PRS (T-sport?) reeks.

Is inderdaad ook een optie :+1:

1 like

Inderdaad, of de huidige:

2 likes

Er staat een PRS 516 Automaat chrono te koop op het forum. Mocht je budget die stretch kunnen hebben, zou ik persoonlijk daarvoor gaan ipv een nieuwe non-chrono of chrono-quartz

Ik zag een paar dagen geleden een link langskomen van Christopher Ward met 50% sale. Daar zat een leuke chrono tussen geïnspireerd op de rally sport ook nog een limited edition. £399 koste die als ik het goed heb.

1 like

Die seastar lemania is erg mooi!

Ik heb een pr 516 heritage gehad op rally strap. Mooi horloge, maar heb denk ik liever een chrono.

Zal de geopperde versies eens bekijken

Over de prijs valt te praten…prs 516 extreme…

Gerlach?

1 like