2 Russen: Vostokjes

Deze twee heeft een vriend ooit uit Georgië voor me meegenomen. En dat is ook zo ongeveer alles wat ik ervan weet. De gouden loopt goed, de zilveren goed voor wat die is. Ik heb eigenlijk geen idee wat ze waard zijn hier in Nederland, dus ik begin maar ergens! Ik draag ze echt nooit en ben ze ook niet van plan te dragen.

Te koop en alleen te koop. Ik ben lekker op aan het ruimen en daar gaan we mee door! Het liefst verkoop ik ze als paar.

Merk en model: twee Vostokjes dus. Meer weet ik niet. Als iemand het weet hoor ik het graag
Diameter: de ene rond, de ander minder
Leeftijd: :man_shrugging: als iemand een idee heeft hoor ik het óók graag
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ik dénk 2022 en sindsdien liggen ze in een doos
Factuur en/of certificaat: lolwut
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): ja die zilveren heeft een hard leven gehad. Loopt best prima. Goudkleurige is gewoon prima, met goeie lume en alles.
Soort uurwerk en kaliber: ehm. Tikkende calibers tiktak. U weet het wel.
Vraagprijs: €75,- voor het paar.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Da!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like