2 x vintage Grand Seiko & King Seiko

Besloten om afscheid te nemen van de meeste van mijn dresswatches. Te beginnen met mijn vintage Grand Seiko’s en King Seiko’s. Ga meer de focus leggen op duikhorloges.

Alle horloges zijn in 2023 door mij aangeschaft. Meeste horloges hadden volgens diegene waar ik ze heb gekocht een beurt gehad (handelaar in buitenland).

De King Seiko 5626-7000 heeft nog de originele doos en gebruiksaanwijzing erbij. De rest is watch only

In principe op zoek naar een cashdeal maar kunt altijd een ruilaanbod doen. Aanbiedingen met cash erbij richting mij hebben de voorkeur.

Idealiter worden ze opgehaald, kan evt ergens tegemoet rijden. Opsturen tegen kosten/risico koper, waarbij ik vanzelfsprekend verzekerd verzend.

Merk en model: Grand Seiko 6145-8000

Diameter: 37mm

Leeftijd: 1970

Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat. Medaillon in supernette staat.

Soort uurwerk en kaliber: caliber 6145

Vraagprijs: 975 euro

Merk en model: Grand Seiko 4522-7000 met de zeldzame blauwe wijzerplaat.

Leeftijd: 1969

Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat, lijkt ongepolijst. Medaillon in supernette staat. Blauwe plaat is superstrak en zeer zeldzaam bij dit model. Heeft originele gesp.

Soort uurwerk en kaliber: caliber 4522

Vraagprijs: 1.100 euro

Merk en model: King Seiko 5626-7000 incl

doos en gebruiksaanwijzing en originele gesp

Leeftijd: 1971

Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat. Medaillon in supernette staat.

Soort uurwerk en kaliber: caliber 5626

Vraagprijs: 650 euro

Merk en model: King Seiko 5625-7041

Leeftijd: 1973

Conditie (krassen, werking etc): superstrakke staat, wijzerplaat is echt zo gaaf.

Soort uurwerk en kaliber: caliber 5625

Vraagprijs: 575 euro

19 likes

5625 is on-hold

4 likes