20% korting gekregen (en fijne service)

Ik zag een post over dat van Willigen 20% korting geeft op haar collectie horloges.
Het toeval wil dat ik van de week een horloge bij van Willigen Rotterdam heb gekocht.
Ik vertelde dat ik had gezien dat ze 20% korting gaven, maar de dame vertelde dat dat inderdaad gebeurde toen men net verbouwd was en dat dat nu in Den Haag gebeurt maar niet in Rotterdam…
Echter…ik vroeg nogal onschuldig ‘Dat is toch ook van Willigen?’ en de verkoopster moest een beetje lachen en zei toen dat het wel goed zou komen.
Het horloge wat ik zocht moest overkomen van uit Den Haag en een week later was het er.
Afgezien van dat ik meteen verkocht was toen ik het horloge zag (en het horloge dus ook meteen verkocht was lol), kreeg ik de 20% korting.
Verder werd ik echt prima en vriendelijk geholpen.
Ik was al eerder in deze winkel geweest met wat vragen over diverse horloges van mezelf en werd toen ook goed, vriendelijk en gratis geholpen (holroge testen op echtheid en een keer een bandje verstellen).
Kortom, als we toch reclame maken; ik ben zeer positief over deze zaak.
Eric

PS Het horloge wat ik kocht was een Tag Heuer Aquaracer wan2111. Wat een fantastisch horloge! De opvolger vindt ik trouwens qua kleur weer helemaal niks maar dit alles terzijde :wink:

Wij…willen…foto’s zien!!!;):smiley:

Dick

Ik goochel em net!

Prachtig inderdaad.
Heb ik die weer in mijn kop! Nou Harry…bedankt!

Niet “superexotisch” , maar net genoeg “anders” dan anders.

Al ben ik toch wel benieuwd naar die nieuwe (kleur) die je bedoelt.
Die met die “lamellen” op de wijzerplaat?

En je bent kwa merk nog eens in goed gezelschap ook.:smiley:

Erg mooie aquaracer! Valt me altijd op hoe weining je deze ziet t.o.v. een 300M

proficiat!

verdient misschien ook n post in de ervaring met verkoper subforum?

1 van de weinige Tag’s die ik wel kan waarderen.

20% is normale korting om een horloge toch?

Fotoooo:D

floris Schreef:

20% is normale korting om een horloge toch?

Ja snap het ook niet helemaal, overal waar ik in Nederland mijn Tags heb gekocht is dit de standaard korting. Ook bij van Willegen toen ze niet aan het verbouwen waren.
Maar inderdaad prima service daar (heb alleen ervaring met Den Haag).

Beste mensen,
Ik ben even niet in de gelegenheid om foto’s te maken, ik begrijp natuurlijk de vraag wel en zal als ik meer tijd heb ze alsnog maken! Ik had alleen verwacht gezien het feit dat dit horloge zo te koop is, dat foto’s niet zo interessant zouden zijn omdat er zeer veel (en veel beter als dat ik die maak lol) op het web te vinden zijn…

Mbt de 20% die voor sommigen blijkbaar standaard is; ik vraag bij dit soort aanschaffen zelf ook wel makkelijk om een korting, maar misschien dan bij deze meteen een tip voor mensen die dat niet doen; gewoon beleefd vragen :wink:
`en idd blijft t feit dat zaken waar men zo fijn helpt, af en toe van mij best een compliment mogen krijgen… :wink:

Die korting zag ik ook als een kortstondige zaak. Slim van de juwelier om dat aan de verbouwing op te hangen. Overigens ben ik met mijn horloge keurig geholpen!