Vandaag voor mij deze mooie ORIS, uit 1999…dus nog niet helemaal vintage, maar omdat ze dit model in 1990 ook al zo maakten- en ik er gewoon weg van ben - post ik hem toch
Hele fijne zondag nog allemaal!
Vandaag voor mij deze mooie ORIS, uit 1999…dus nog niet helemaal vintage, maar omdat ze dit model in 1990 ook al zo maakten- en ik er gewoon weg van ben - post ik hem toch
Hele fijne zondag nog allemaal!
Niet echt een My Little Conny geloof ik…
Maar samen met deze zijn we gemiddeld
toch best aardig vintage bezig toch? (En ja - van dat urenwijzertje ben ik echt wel op de hoogte…)Gaaf man!
Namiddag switch naar deze Iaxa monocoque ‘wristmaster’ duiker met eta 2782. Iaxa was ooit een groot Belgisch merk, vooral in het Franstalige deel van het land. Bracelet is een zalige NSA Novanit. (Kroon staat in datum quikset modus op de foto)
Gave strap; waar heb je die vandaan als ik het vragen mag?
Leuke vangst! Fotootje van de achterzijde wellicht?
Zal ik zo dadelijk even maken
Gaaf! Heb je meer foto’s?
Kast lijkt om die Omega heeft gebruikt voor de Genève series.
Heel bijzonder dit klokje! Mooi
Zelf vandaag de Actus. Gek hoeveel dit klokje me toch bevalt. Mischien vanmiddag nog even zn broertje van ebay snipen (al schiet de prijs nu wel wat omhoog
)
Bandje is van Speidel, Teju leder. Deze is in Europa helaas slecht te verkrijgen, ik zoek namelijk dezelfde voor wanneer deze op is
Coole combo!
Ja top bandje deze! Ook van genoten op de Wittnauer destijds.
NorthFace fleece-vestje van jaar of 6 oud. Lekker spul, die outdoor kleding. Meestal Fjallräven.
Ik zie het al - Klokje is veel te zwaar - weg er mee!?!