2017: welke vintage draag je vandaag?

Grote klatser inderdaad, maar dat is ook nodig, de hele kast is gevuld met het uurwerk.

1 like

Van bruine rallystrap naar deze zwarte band. Staat m wel beter:

5 likes

Je laat zoveel leuke klokjes zien, maar details zou ik graag wat beter zien; lens wat vuil wellicht?:innocent:

1 like

Valt mij ook op dat mijn foto’s vaak niet zo scherp zijn als ik zou willen
:smirk: Ik maak ze met m’n iPhone dus op zich kan dat het probleem niet zijn. Binnenkort maar eens een keer expirementeren voor n beter resultaat.

1 like

Dit weekend mijn kleine Seikootje. Heeft een poosje gelogeerd bij @Floris155. Heeft een donorhartje gekregen en een nieuw krasvrij glaasje.

6 likes

Dit is de achterzijde. Niet goed zichtbaar maar er staat te lezen:

Serienummer 72.41.51 (klokje is uit 1972)
Stainless steel
Water resistant
Automatic
15atm 450 feet

8 likes

Erg gaaf zeg! Mooie band ook. Lijkt wel te smal voor de lugs, hoe breed zijn die?

1 like

Die heb ik geregeld gehoord :grinning:

Vandaag de Raketa Perpetual Calendar.

7 likes

Geweldig!

Klopt, ik heb die 18mm NSA er zelf aan gehangen, hoort er niet bij dus :slight_smile: Komt ermee weg doordat de aanzet verborgen is :slight_smile:
Lugs zijn 20mm denk ik, kast is 44mm, en identiek aan die van de Yema Wristmasters.

1 like

Deze gouden beauty biedt troost op maandagmorgen

18 likes

Buren Intra-Matic (microrotor) Waterman in een EPSA Compressor kast. De originele Gay-FrĂšres band (met gesp als op een lederen band, redelijk ondraagbaar) met juiste eindlinks heb ik er ook nog bij. Hier op een 20 mm Tropic Star.

13 likes

Het zou kunnen dat je lensje wat vettig is.

Ik gebruik ook steeds mijn iPhone en dat gaat prima.

1 like

Veel beter zo.
Zoon weet het idd beter.

Vandaag en al een paar dagen deze Gigandet dresser.
Het eerste mechanische vintage horloge dat ik kocht, op MP. Het liep en loopt goed en ik vind het nog steeds mooi.

12 likes

Krasvrij glaasje? - da’s nog eens een uitdaging :wink:

6 likes

Hele fijne klassieker en leuk merk ook - heb er ooit een leuke chronograaf van gehad maar vanwege de doublé kast weer geruild, jaren geleden. Nu nog alleen een duiker & dit automaatje waarvan ik de wijzerplaat en wijzercombinatie geweldig vond & vind

12 likes

Strakke wijzerplaat Jeroen - heb je vast ook een bijpassende vulpenset bij :wink: Is het werkje hetzelfde als wat Mido gebruikt, of een eigen variant - zoiets als Universal de Microtor?

Parker 25 en Shaeffer Targa. Is een Universal microrotor (even uit m’n geheugen).

1 like