Huh ? geen Waterman???
Nee, ben geen pennen-freak. Heb ook een achterlijk lelijk handschrift trouwens.
Haha dat laatste is heel herkenbaar, ooit een vulpen gekocht om wat netter te leren schrijven - hielp niet echt maar werd uiteraard weer een collectie
Laat āgelateraliseerdā op een dorpsschooltje waar ze net gestopt waren met kinderen te verplichten rechts te schrijven. Men dacht onterecht dat ik linkshandig was (terwijl er dus nog geen voorkeur was ontwikkeld), dus heb ik links leren schrijven. Later bleek dat ik rechts was (niet pas toen ik mocht stemmen overigens) maar ontbrak het me rechts aan de fijne motoriek (want nooit getraind op school). Tot op mijn 7e lukte het me nog om enkel forehands te slaan bij het tennissen (door het racket over te pakken). Dat hebben ze me trouwens weten af te leren.
Mijn handschrift was al waardeloos dus, tot ik enige jaren geleden iets te lang doorliep met een nekhernia, waardoor ik in twee vingertoppen links een wat doof gevoel heb door zenuwschade. Nu is mijn schrift dus helemaal niet meer om aan te zien.
oeefff - dan is mijn excuus toch heel wat gemakkelijker. En tennisballen knijpen hielp dus ook niet begrijp ikā¦
Terug van een service. Miste de net niet passende, lullig blikkerige band wel een beetje.
Alhoewel, misschien toch maar kijken naar iets van suede op de Rikketik.
Erg mooie klok! Zijn genoeg Seiko bandjes die goed zouden passen. Of gewoon een met rechte endlinks
Gelukkig is het geen heel exotisch horloge, dus is hiervoor nog vrij eenvoudig een nieuw glas te krijgen.
Erg gaaf,en met dat o zo mooie uurwerk
Wat een leuk ding, grappige markeringen met die rode vierkantjes samen met het rood op de wijzers. Bijzondere Gigandet.
Thanks MD, ja dat sprankelende rood in de 3D facetjes was voor mij ook de belangrijkste reden voor aankoop - sterker dan afkeer van goudsmeurige kastjes.
Sputnik met JB Champion bracelet, een gave combi:
De prachtige Vintage van opa uit 1974, Palerma Incabloc 14k. Ik geniet er elke keer van. Ook van het heerlijke tikkende uurwerk wat met de hand moet worden opgewonden.
Die goudkleur past er toch helemaal bij?
En contrasteert ook zo mooi met de donkere plaat.
Verder vind ik het Gigandet-logo/letterbeeld stiekem ook fraai.
Nu - als die in staal was geweest was hij nog wel eens uit het laadje gekomen om een rondje mee te fietsen / wandelen - dat maakt toch wel het belangrijkste verschil voor mij MD