2017: welke vintage draag je vandaag?

Stoere klok inderdaad!!! :sunglasses:

1 like

12 likes

Wow, mooie wijzerplaat en prachtige wijzers, superklok

1 like

Bulova Windsor Cal 13AF uit 1929

8 likes

Die niello kast mag er ook zijn :slight_smile:

Tja, 1929, bijna 100 jaar geleden… 14 k gold filled kast met pijlen patroon, uitgevoerd in zwart emaille, je moet er maar opkomen

1 like

Vanmorgen gekocht op een Paasmarkt. Geen enkel krasje te bekennen.
Groet. Richard

12 likes

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_1354_zpsrkbdp5ge.jpg.html]

[/URL]

20 likes

Mooi en appart horloge. Is dit een Nivada Grenchen? Weet je het typenummer?

Vanochtend deze nog… Tot ik besloot 'm uit elkaar te trekken.

Ranzig… :mask:

Zowel veel te veel vet, als anderzijds ook alle olie ingedroogd, en roest in het wijzerverzetwerk. Poussoirs al van nieuwe pakkingen voorzien, kroon is nog OK, morgenavond in elkaar - vandaag alles al schoongemaakt.

Maak er misschien wel een revisie-topic van. Heb al pics zat. :slight_smile: Bas @BG1 Zit ook al maanden te wachten tot ik z’n ex eens vertroetel. :smile: De merkwaardig donkere uren/minutenwijzers worden door verchroomde exemplaren vervangen.

7 likes

Een stoere manski! :smile:

1 like

Ziet er goed uit! Zelfs in stukjes…
:wink:

1 like

Vintage Quartz vandaag…

Jip…datum niet oké🖒

9 likes

Deze Seiko 5 is volgens www.watchleuth.com van oktober 1997. Is dit horloge dan wel vintage?
Groet. Richard.

1 like

Het is geen Grenchen, hier een foto van de backcase :slight_smile:

3 likes

Bedankt voor de extra foto.
Groet. Richard.

1 like

En wat draai je met Pasen?!

7 likes

De gouden japanner mocht dan wel de winnaar zijn, uiteindelijk toch maar met dit japanese Multi Alarm klokje uit '78 weer thuisgekomen (de enige uit de Citizen Multi Alarm verzameling waar ik tot mn verassing nog een batterijtje in had zitten).
Voor de leuk even een paar icoontjes op actief gezet. Ik ben een hele grote fan van dit uurwerkje

11 likes

Gaaf😊…deze lijkt er iets op…denk ik🤔

Maar dan de raampjes van de tijd en alarm enzo omgedraaid😉

10 likes

22 likes