Ebay?
Ik blijf dit echt een van de mooiste klokjes op dit forum vinden Echt een topper
Dankjewel!
Hier drie (!) avonden aan gewerkt⦠ā¦ik snap dan achteraf niet precies hoe dat kan. Ben te perfectionistisch vrees ik.
Spiraal vlak gebogen en gecentreerd - altijd spannend maar hij liep enorm tegen de kloof aan; super gelukt, achterdeksel gefatsoeneerd, glaasje gepoetst, cal. 1012 werkje - primeur voor mezelf; was heel blij pics genomen te hebben bij demontage⦠Geen instap-klusje!
Amplitude weer tegen de 300 en een heel mooie fijnregeling aanwezig, dus ik verwacht 'm binnen de plus drie seconden per dag te gaan lopen. Eigenaar veilt 'm straks meteen weer door, even dagje testdragen aan een eigen bandje.
Nee MP !!
Vond in mijn doosje nog een krompotig broertje van die fraaie Lip Himalaya - geen idee wat er in beweegt maar 't loopt netjes
Vannacht zitten spelen met mijn 3Ć3 sterren vintage Citizenāsā¦heerlijke horlogesš(vrouw sliepš)
De een telt schaapjes de ander sterren - als het maar werkt
Nooooit van gehoord - jij hebt ook een onuitputtelijk archief geloof ik. Weer zoān lekker basale klok - I like!!
Jipā¦