2017: welke vintage draag je vandaag?

Ebay?

Datum staat bijna goed😁.

27 likes

Ik blijf dit echt een van de mooiste klokjes op dit forum vinden :+1: Echt een topper :smiley:

2 likes

Dankjewel!:blush::blush:

Hier drie (!) avonden aan gewerkt… …ik snap dan achteraf niet precies hoe dat kan. Ben te perfectionistisch vrees ik. :smile:

Spiraal vlak gebogen en gecentreerd - altijd spannend maar hij liep enorm tegen de kloof aan; super gelukt, achterdeksel gefatsoeneerd, glaasje gepoetst, cal. 1012 werkje - primeur voor mezelf; was heel blij pics genomen te hebben bij demontage… Geen instap-klusje!

Amplitude weer tegen de 300 en een heel mooie fijnregeling aanwezig, dus ik verwacht 'm binnen de plus drie seconden per dag te gaan lopen. Eigenaar veilt 'm straks meteen weer door, even dagje testdragen aan een eigen bandje.

13 likes

Nee MP !!

8 likes

Vond in mijn doosje nog een krompotig broertje van die fraaie Lip Himalaya - geen idee wat er in beweegt maar 't loopt netjes

9 likes

Vannacht zitten spelen met mijn 3Ɨ3 sterren vintage Citizen’s…heerlijke horloges😊(vrouw sliepšŸ˜‚)

7 likes

23 likes

De een telt schaapjes de ander sterren - als het maar werkt :wink:

1 like

Nog een Timor gevonden - en deze werkt zelfs ook op de tast

9 likes

Stralend klokje vandaag, Cliwal duiker.

19 likes

Nooooit van gehoord - jij hebt ook een onuitputtelijk archief geloof ik. Weer zo’n lekker basale klok - I like!!

1 like

Jip…:sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::joy:

Deze!
Voor meer info, zie dit #NA topic: #NA - iemand een gigantische brok staal kwijt?

21 likes

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_1559_zpsmvfxoxcn.jpg.html]

[/URL]

26 likes

Groentje vandaag…

11 likes

18 likes

Voor mij vandaag mijn Camel Trophy Multichrono uit 1992 :relaxed:

6 likes