2017: welke vintage draag je vandaag?

Gewoon blijven vallen tigger - hele leuke klok toch om te zien?! Ben wel benieuwd of die per toeval toch 24 aangeeft - ik vermoed gewoon 12 maar echt 24 uur zou wel weer extra *** opleveren natuurlijk :wink:

en toen ging V&D dicht en bleken er nog meer horloges te worden verkocht bedoel je :sweat_smile:

1 like

Al wel eens aangeboden via internet ja - maar ik vond hem te mooi om voor weinig in de handel te laten verdwijnen :grinning:

1 like

De recente aanwinst van de rommelmarkt. Moet er nog wel n minder suf bandje opzetten!

4 likes

Je weet toch dat ik maar een doos met klokkies heb Nils, ik moet hem alleen af en toe opgraven voor verse foto’s of bij een verkoop. Speciaal voor jou toch even een oude Timex automaat ontstoft in jouw favoriete kleur wijzerplaat :innocent::sweat:

4 likes

Was voorheen de 6217-8001 de oudste (juni 1966), het is nu zijn 6217-7000 neefje uit september 1964

17 likes

Nee…heb me voor misschien wel 20 jaar niet geïnteresseerd voor horloges…dus kom echt vanonder die steen vandaan…:joy::rofl::joy:

Wel weer een hele mooie ja🖒:blush:… staat in de markt ook zoiets van Tissot dan met dezelfde kleur…maar laat ik geen merken meer noemen anders gaat het fout…:blush:

Ik zei nog zo geen merken noemen - echt niet doen Nils :joy::joy::smiling_imp:

8 likes

Vooral doorgaan he​:stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy::joy:

En nu.sssssssssstil

Cool! Mocht je hem ooit wegdoen… Dat is bijna mijn geboortemaand (27-8-'64).

1 like

Dit wordt hem helaas niet meer vanavond - schoonheidsmaskertje heeft nog even inwerking nodig :unamused:

3 likes

Poetsen…poetsen…poetsen​:lying_face::blush:

Ra…ra…wat zit eronder?:blush:

De Molnija vandaag :slight_smile:

Fijne woensdag allemaal :slight_smile:

5 likes

Er is een andere band onderweg, maar nog niet binnen, dus nog even op rubber. :sunglasses:

10 likes

Deze weer eens afgestoft

10 likes

Zag toevallig nog zo’n Mortima duikertje op Catawiki gisteren - iets minder kleurrijk…

Heerlijk sixties Iaxa Datmobil duikertje met zeer mooi gepatineerde indices…

10 likes

Nog steeds de space-age achtige certina.

8 likes

Natuurlijk een evening swap naar mijn NA: de mooie Remova Sunburst :slight_smile:

Fijne avond :slight_smile:

7 likes