2017: welke vintage draag je vandaag?

Breil Manta.

7 likes

Zéér mooi!

Niet gebruikelijk om op mn eigen post te reageren
Nu the day after, beetje opkuisen enzo
Zoek de verschillen…

6 likes

Deze certina ds “cascadeur” vandaag. Beetje een vreemde eend in de verzameling, maar ik vind hem wel wat hebben!

3 likes

De vroege jaren 70 Elvia duiker.

13 likes

Toch goed gelukt Martijn! Met een zwarte wijzerplaat - dat is pas echt lastig

8 likes

Fraaie duikert!

1 like

Heel mooi sober model deze Eterna, maar imho meer een militair horloge dan een dresswatch a la Nomos?!

1 like

Die is ook erg mooi! Ik vraag me of of het bij mij “patina” is of dat de plaat ooit zo bedacht is.

1 like

Deze maar weer.

7 likes

Zou haast denken van niet - veel te mooi om door mensen gemaakt te zijn :laughing: Ik heb zelf nog wel een grijsblauwe Vacuum van Glycine - helaas zit daarop geen glaasje, maar dat vind ik eigenlijk mijn mooiste met romeinse cijfers. Met een patina wijzerplaat heb ik ze ieg nog nooit gezien, en daar ben ik toch echt een grote liefhebber van haha

8 likes

12 likes

:ok_hand:

11 likes

7 likes

Ik kan nooit genoeg krijgen van de vintage omega seamaster en je hebt echt een prachtig exemplaar.
Als ik aan vintage denk dan denk ik altijd aan omega seamaster…

2 likes

9 likes

Hey leuk om te horen…en dankjewel. Geldt ook voor mij…ik heb de Seamaster echt op de gok gekocht (mijn eerste vintage…en geen enkele ervaring mee), maar zodra ik 'm zag in het verkoopgedeelte was ik meteen verkocht…bijzonder, want meestal heb ik dat niet (love at first sight :wink:). Ik draag 'm dagelijks met zeer veel plezier :thumbsup:

1 like

Wat leuk om te horen!
Ik heb mijn eerste vintage horloge, de vintage zenith van mijn profielfoto ook hier op het forum gekocht en sindsdien is de vintage gekte toegeslagen! Ik ben zelfs van plan full vintage te gaan. Ik kan begrijpen dat je zo’n prachtige seamaster elke dag draagt, geniet ervan!

2 likes

Erg leuk…helemaal door het Vintage virus bevangen :thumbsup:

Post eens een plaatje van de Zenith als je wilt…ik heb 'm vast al eens gezien, maar de profielfoto is lastig goed zien welk model het is.

1 like