Deze krijg ik niet meer van mijn pols af…
Het Vintage virus is zeker heel gevaarlijk dus wees gewaarschuwd haha.
Ik zit alweer te twijfelen over mijn volgende aankoop…
Super klok! Ook een 38mm?
nee haha deze is slechts 34mm maar op mijn mini polsjes staat hij perfect.
Ik heb ook 38mm klokjes gehad zoals mijn sarb en dat is toch wel mijn limiet. De meeste mensen vinden 34mm veel te klein maar ik vind dit horloge door de lange lugs groter dragen en daarnaast draagt het comfortabel.
Haha duidelijk. Ps 38mm is voor mijn flinke polsen weer net aan…misschien zelfs aan de kleine kant. Maar eigenlijk wel een perfect formaat vwb draaggemak ben ik inmiddels wel achter, met 40-42mm als max. Klinkt alsof 34mm voor jouw pols de perfecte maat is…
Ja ik begrijp dat met wat grotere polsen, 38mm weer aan de krappe kant is. Ik vind zelf de datejust 1601 met 36mm een perfect formaat. Dat is een van de horloges die ik aan het overwegen ben (dan wel met een blauwe dial).
Ik heb laatst de rolex seadweller van mijn oom om gehad en ik dacht dat die 42 mm was en ik realiseerde me dat de maat niet eens het probleem was maar de dikte dat speelt een veel grotere rol voor draaggemak. Ik kan een 38mm of zelfs groter hebben als het een niet al te dik horloge is maar als het ook nog dik is dan voelt het als een boomstam om mijn pols.
Oelala een Datejust 1601 is buitengewoon mooi. Gaat je wel een aardige duit kosten. Maar dat is er zo’n ‘once-in-a-lifetime’ aanschaf. Prachtig hoor!
We zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto’s tzt
ja je bent zo 3k-3,5k kwijt maar inderdaad dat is een horloge wat je hele leven kan dragen!
Het duurt nog wel even voor ik hem ga aanschaffen want ik heb heel veel horloges die ik graag wil en je kan je geld helaas maar 1 keer uitgeven dus ik laat de gedachte lekker sudderen.
Natuurlijk komen de foto’s van mijn na hier meteen op!
Heb ook in het begin gehad dat ik grotere horloges kocht…helemaal van teruggekomen(sinds mijn vintagevirus), en dikte daar let ik nu heel goed op…had de Seiko SARB065 en bleek dat ik de dikte heel irritant vond en verkocht, tegenwoordig ga ik voor max 36-41 mm maar ik heb er ook één van 34 mm die toch goed staat en lekker draagt😊
Nou Nils ik vond het altijd al helemaal niks die dikke horloges - behalve natuurlijk als ze soms eens vintage zijn
Fotohorloge🖒🖒🖒…
Nou dan zijn we 4 handen op 1 buik!
Ik vind dat de nadruk oo de dimater tov de dikte te groot is en omdat ik nog redelijk nieuw ben in deze hobby had ik me dit niet gerealiseerd but once you go vintage you never go back😂!
Ja ben ik ook achter…in mijn beginperiode veel nieuwe gekocht die ik nu probeer te verkopen😂
Once you go vintage you never go back!
So true…
(uitzonderingen daargelaten)
Gelukkig heb ik maar 2 nieuwe horloges gekocht die ik al verkocht heb. Ik hoop dat je snel je horloges weet te verkopen.
Helaas kan je aan mij niks kwijt😂.
Hahahah…nee misschien wel 10-15🤥…ah ja zitten ook wel leuke tussen😂
Was een beetje te enthousiast😊
Wow dat is het betere werk:joy:.
Beter te enthausiast door de hobby dan te weinig zal ik maar zeggen haha.
Al zijn er natuurlijk ook mooie (en dunne) nieuwe horloges maar die zijn vaak (in mijn smaak) niet te betalen😂.