2017: welke vintage draag je vandaag?

Ja ze zijn een beetje aan het terugkomen naar iets kleinere maten zie ik wel…zitten zeker hele mooie tussen😊

Wat is de mooiste nieuwe klok die je hebt als ik zo brutaal mag zijn?

Juist die dikke ouwe chrono’s, duikers en quartzen zijn het leukste :wink:

1 like

Let’s agree to disagree my friend :stuck_out_tongue:

1 like

Deze vandaag aangezien ik hevig aan het twijfelen ben of ik deze wil verkopen of niet:

13 likes

Hij staat toch al wel te koop?

1 like

Deze…

Is wel 41 mm…maar dik maar 11,4 waardoor hij toch heel lekker draagt😊

9 likes

Hele mooie klassieker! - ik zag toevallig vorige week een Certina DS 3 bij iemand om de pols. Ik heb zelf behalve bijgaande opwinder DS volgens mij ook nog ergens een afgeleefde DS-2

en deze DS-5 Quartz.

Razend benieuwd wie er met de DS-4 komt aanzetten :wink:

6 likes

Dat is zeker ook een mooi horloge!
De dikte maakt het zeker dan ook nog eens af.

1 like

Klopt, maar ik blijf ondertussen twijfelen.

Aan de andere kant, 1 is genoeg.

Wittnauer Supercompressor

20 likes

Thanks🖒…Ja op dikte let ik nu ook goed op …kan echt heel veel verschil maken met dragen…ook de kroon dat die niet te ver uitsteekt anders zit die steeds in je hand te prikken…ook niet fijn🤥

1 like

Ik zag laatst iemand een juwelier binnenstappen zonder horloge maar wel met een tattoo van een schuifmaat op zijn pols. Extreem bij de handig lijkt me :imp:

1 like

Of evt een latere (goedkopere) speedy er bij kopen als beater speedy. :slight_smile:

1 like

Altijd een schuifmaat bij de hand​:lying_face::joy:

Gelukkig heb ik tot nu toe mazzel gehad met de kroon maar ik koop niks (meer) als ik het niet gepast heb dus dat lost veel op en bespaart veel geld😂

1 like

Dat is zo…maar beperkt de keuze wel…

1 like

Dat klopt maar beter een beperkte goede keuze dan veel slechte keuzes.

2 likes

Dank! Ik heb alleen jaren 60 ds’en en twee ds-2 's (geintroduceerd in 1968). 3 4 en 5 zijn volgens mij quartzen, daar focus ik mij nog niet op…Maar wel mooi!

1 like

Bijna thuis na een lange dag vergaderen…

19 likes