2017: welke vintage draag je vandaag?

Veel keuzes gemaakt en risico genomen via internet… .alleen via MP spijt gehad …alhoewel twee die niet goed liepen maar die ik prachtig vind zijn onderweg terug vd horlogemaker en aan de foto’s te zien ga ik daar heel blij van worden…:blush:

1 like

Dat klinkt alweer een stuk positiever!
Hopelijk ga je weer genieten van deze horloges (welke zijn het?)!

1 like

Een Citizen Newmaster en een automaatje vd jaren 70 met hele diepe rode sunburst…foto’s volgen morgen😊

Handig op zulke dagen dat die chrono tot 12 uur kan registreren dus :sweat_smile:

1 like

Ik ben benieuwd!

1 like

Net deze enicar uit de kast gevist.

11 likes

80’s sturmanskie :ok_hand:

10 likes

19 likes

Omega De Ville design Andrew Grima 1971, Cal 620 Ref 511.0379 limited edition

10 likes

Sinds gisteren de Seiko AGS :relaxed: de accu / capacitor is moe en toe aan vervanging dus veel slingeren. greets nitraM

Oeps fotootje vergeten

6 likes

Voor mij de ultieme dresser, deze 36mm Longines ref. 8490-1 met cal. 490 uit eind jaren '60.

24 likes

24 likes

Ik doe mee met een dresser vandaag. (inzoomen voor scherpte)

8 likes

Enicar heeft een slippende minuut pijp :frowning:
@domega hier een DS quartz Certina :slight_smile:

7 likes

Kloek kastje - Hier werd de familie Seiko deze week ook uitgebreid met een 7006, dan de 7020

10 likes

Da’s dus een hele strakke AGS - destijds aan me voorbij laten gaan & soms nog wel eens spijt. Maar je moet ook weer niet alles (willen) hebben, dus ik geniet gewoon lekker van je fotootje

Mooie! Zelfs met Nederlandse dag zo te zien? Alleen de band moet nog wel een beetje op maat gemaakt worden zo te zien :sweat_smile:

7 likes

Was heel erg blij met die originele band - veel aan moeten doen om de prut er af/uit te krijgen en de maat voor het gemak gewoon zo gelaten, hang loose,…

2 likes