AR1145? Hebben er veel last van.
Zou ik even naar moeten kijken, zou best kunnen, dit was een rommelmarkt mazzeltje, destijds jaren in de la gelegen tot ik in de gaten kreeg dat je krassen uit plexiglas kan poetsenā¦
Ha mooie aansluiter op het mini DS assortiment hier gisteren Martijn. Ben niet zo op modelnamen gefocused normaal, maar ik vind die DSāen gewoon leuk omdat het tevens mijn initialen zijn - Domega Seiko Bestaan er ook DS LCDās van Certina dat jij weet?
Dacht ik het niet - Als Martijn iets niet heeft moet het model nog gemaakt worden
Rolex daydate?
Evening swap
Fijne avond
Btwā¦23?
23⦠morgen 22 en zo naar 0 ⦠aantal dagen dat je nog hebt om je in te schrijven voor de Tour Horlogeweggeef prijsvraag
Ahā¦I see
Bulova super Seville day dateš
Cooooooole watch!!!
Twee gevallen van op MP gekocht en ja hoor ze lopen(niet op tijd dus)ā¦balenā¦balen.De rooie zocht ik al een tijdje voor bij mijn kleurencollectie en was in hele nette staat met origineel stalen band en de andere was een Newmasterā¦moest het begin zijn van verzamelen van āspeciale Citizensāā¦bummerš
Maar ja een horlogemaker gevonden en opgestuurdā¦en ben heel blij met het resultaat(nieuwe glaasjes en beurtjes gehad)
@daniel997ā¦hier zijn zešš
De rooie( heerlijke sunburst)
De Newmasterā¦