2017: welke vintage draag je vandaag?

Omdat vanaf deze week de duisternis weer vroeger invalt :smiling_imp::sunglasses: deze oude Swatch chronograaf weer bij de hand

5 likes

12 likes

10 likes

De World Time uit '64

10 likes

Heb totaal niks met Breitling maar dit is wel een gave plaat zo, met die rode markers en pointers!

1 like

En een fijn bandje ook zo op het eerste gezicht - klok van de week als het aan mij ligt!

2 likes

Dit klokje bevalt erg goed, veel beter dan gedacht. Doet me terug denken aan mijn eerste serieuze horloge, mijn SKX007.

7 likes

Thanks; hij is zowel fijn qua structuur (letterlijk) als qua draagcomfort…:wink:

1 like

Eterna Sonic Electronic van gisteren maar desalniettemin toch mooie plaatjes :grin:

7 likes

Dit Sonic fotootje is niet van gisteren maar van volgende week dinsdag. En nu naast elkaar zie ik toch een heel klein verschilletje in deze twee… :innocent:

6 likes

Mooie Eterna! Jij hebt volgens mij een nieuwere variant. Ik heb als het goed is een van de eerste modellen (nog niet swiss made). Is jouw jubilee band origineel?

Deze heb ik volgens mij 1970 model:
http://eterna-fanatic.com/pages/bakery/eterna-sonic-44.php

De band heb ik ooit los gekocht, en later (voor verkoop) weer vervangen door leer

1 like

Oké ziet er goed uit! Mooie Sonic Electronic. Weet je uit welk jaar die komt? Wanneer zijn ze swiss made geworden? Welk verschilletje doelde je op?:slight_smile:

1 like

Sinds vanavond de Telda weer,heerlijk klokje met een mooi helder tikgeluid,kan ik echt van genieten.

6 likes

Secondewijzer?

1 like

Eerlijk gezegd geen idee van hoe oud exact, heb hem al zo’n 15 jaar minstens, vond het mijn mooiste werkende ESA ( de anderen zijn levenloze Omega’s, een Certina en een Longines) hoewel ik hem ook al lang niet meer draag. Volgens mij is deze niet echt lang geproduceerd. Verschil zie ik in de secondewijzers maar ze lijken me beiden authentiek - fabrikanten & serviceafdelingen deden nu eenmaal wel eens een greep in andere laadjes.

1 like

Prettige zondag.:slight_smile:

12 likes

optimist … :scream:

2 likes

ja het swiss made … conclusie? … als die er is …

1 like

Back to Japan…

12 likes