2017: welke vintage draag je vandaag?

Ik ben je eewig dankbaar . Ben de heele middag al aan het zoeken. Heb deze gekregen van me oma lag al 10jaar in een kastje. Aangeslingerd vanmiddag en loopt nog precies gelijk. Met de tijd. Dat ze nog zo duur zijn :laughing: thnx​:+1::+1:

1 like

Geen dank🖒…Normaal kan ik veel vinden op het blog van Sweephand maar valt bij deze beetje tegen.

Loopt hij nog goed? Heb gelezen dat het alarmsignaal flink luid is bij deze?

Gr.Nils

1 like

Hier staat nog meer volgens mij🖒

https://vintagecitizenwatches.com/tag/citizen-alarm-date/

1 like

Hij loopt perfect. En het alarm doet het ook. Zelfde geluid als dat filmpje in jouw link die je stuurde.:sunglasses:

1 like

Aha mooi man! Gefeliciteerd met deze…en zuinig op zijn want deze zijn schaars🖒…voor mijn info: Hoe breed is deze eigenlijk?

1 like

37mm zonder de kroon gemeten

1 like

Aha…perfect🖒😊… dacht dat ze misschien net iets groter zouden zijn…bedankt!

zou ook 38 kunnen zijn hoor. geen super gereedschap hier aanwezig :grin:

1 like

Doe het ook met een rolmaat hoor😂…was benieuwd of deze niet groter zou zijn dan 40 mm,
Ik sta van Citizen nergens meer van te kijken…🖒😊

1 like

11 likes

Deze verdient ook weer wat uurtjes…

10 likes

Vandaag draag ik deze geweldige Seiko 5Actus SS 6106-7740 met Kanji dag :smile:
Geweldig horloge, helaas aardig wat krasjes op het glaasje. Gek genoeg valt het met dragen amper op, maar bij foto’s is het veel opvallender.

Ik had deze besteld en kwam vervolgens een andere gave seiko tegen op Ebay met groene wijzerplaat. Die meteen besteld om er vervolgens achter te komen dat het hetzelfde typenummer is… :sweat_smile: Als die binnen komt dus even kijken welk van de twee blijft…

10 likes

Net die vintage submariner gezien in de 007 klassieker “the man with the golden gun” - prachtige klok :heart_eyes:

Avond wissel naar de quartz. Ja dat kan ook gewoon op rubber :sweat_smile:

9 likes

Avondwissel naar je ex😊…draagt heerlijk en houd de tijd verassend goed bij🖒😊

9 likes

Certina time vandaag … :slight_smile:

Fijne maandag allemaal :slight_smile:

10 likes

Met het antieke leren bandje aan deze Roamer Standard gaan we max vintage vandaag

10 likes

soort bund band?

Golden oldie🙃

8 likes

Citizen crystron duiker uit 1978, mede dankzij @septentrio :slight_smile:

17 likes