2017: welke vintage draag je vandaag?

Bij nader bekijken zie ik nog enige verschilletjes met mijn Eterna - de kleine lumen-punten bij de markers en minutenstreepjes op de wijzerplaat van mijn model ontbreken bij de jouwe, daarentegen heeft die weer een minutenring buiten de blauwe plaat.


Nog wat ESA geweld dat een beetje weerspiegelt hoe in die jaren bijna alle Zwitserse topmerken met dit uurwerkje hebben gewerkt. Electronic, Sonic, Certronic, Ultronic als het beestje maar een naam had :sunglasses: Overigens werkt alleen de Sonic van dit kwartet - helaas!

6 likes

Boent?

Geen idee - ooit nos gescoord ergens… Zit best comfortabel :relieved:

3 likes

Whoaaaaah - wat een fraai duikertje is dit nu weer!?

1 like

dis een bund inderdaad… :slight_smile:

1 like

Hier is wel een leuk startpunt.
http://martinzx.com/citizen-crystron-150m-diver/

Staat ook wel meer op de bekende fora, er is ook nog een 600m versie!

2 likes

Heb twee horloges mee met vakantie.
De Seiko 5 blijft lekker in de kast liggen…

9 likes

Staat je goed Martijn, geniet ervan :wink:

1 like

Weer wat (van je) geleerd!

1 like

De andere is een Tissot Camping zeker :smiling_imp::innocent:

8 likes

Hou op schei uit :sweat_smile::sweat_smile::dizzy_face:

1 like

Deze volledig originele Seiko UFO, zoals gevonden diep in West-Vlaanderen bij de eerste eigenaar - gaat binnenkort weg voor een full service inclusief nieuw glaasje…

13 likes

Ik ben een dagje van de big zero aan het genieten!

7 likes

Oei oei - die heeft ooit heel lang op mijn verlanglijst gestaan. Echt weer een mooie vangst! Heb er zelf wel een(helaas) minder valide broertje van in mijn doosje liggen :disappointed:

10 likes

Vandaag één van Citizen’s Multi-Alarm varianten, in mijn ogen de mooiste variant, uit '79

7 likes

Ziet er uit als een ruwe diamant :smile: :+1: Ziet er enorm goed uit onder dat gekraste glaasje.

1 like

22 likes

Zo eentje heb ik ook ooit gehad, helaas weer verkocht.

Deze Pontiac Jumping:

13 likes

Heel gaaf😍…één van de mooiste vintage duikers van Citizen🖒…vind ik. Mooie wijzers en geen balletjes en rare mercedeswijzer🤥…mocht je deze om één of andere reden weg doen…PB A.U.B😊

1 like

Dag 3 Telda

7 likes