Weer zo’n stiekeme topper uit je verzameling. Erg mooi!
En terecht, ik ook
Het spul dat inherent alle kwaliteit heeft, maar nog niet door de markt tot op torenhoge prijzen is gestuwd… heerlijk.
Ja hoor - hij heeft hem gewoon weer in goede staat Zo’n toffe wijzerplaat, beetje gekopieerd door Swatch, maar daar bieden de vierkantjes ook licht. Zou willen dat mijn Seiko wrak er ook zo super uit zag - en dan nog de missende onderdelen als pushers, sec wijzertje etc!
Ik zie op de wijzerplaat toch ook stiekum een verwijzing naar jouw vakgebied als ik me niet vergis.
Is dat niet een klein mismaakt sinuswave(je)
, een plop plop plo tikkie op een microfoon???
Up en running na de nodige TLC, deze ‘matte’ en achthoekige variant van Citizen’s eerste ana-digi horloge uit '79
Draagt een 8 juweels mini quartz werkje naast het digitale deel
I Love It!
Uff… Nog steeds spijt van! Ben uit ervaring wijzer geworden met de jaren (en marktplaats ook de afgelopen twee en half jaar, ‘idiote’ prijzen voor de Seiko chrono’s)
Maf he? Toevallig een maandje geleden nog even opgezocht in de krochten van het telebanking voor hoeveel ik deze ook alweer weg deed (samen met een goed lopend ander 6138 uurwerk) aan jou. Gekkenwerk vandaag de dag…
Wat een prijsontwikkelingen.
Goed gegund hoor!
(maar toch heeeeel veel spijt… zucht. En geleerd: never again, where ever)
Die prijzen gaan ook wel héél hard hoor, ik was nog nét op tijd met sommige horloges, vooral met quartz nog wel mazzel gehad.
Die 613x chrono’s van mij gaan nergens meer heen
Ik heb er tussentijds nog een twintigtal van ‘gegrepen’, waarvan onderste twee even snel voor het grijpen lagen. Allen met of kuren, of restaurabele buitenzijde. Die gaan idd nooit meer weg.
Seiko’s verzamelen is echt een Sport - blij dat ik er mee gestopt ben ooit, zo vermoeiend die honderduizenden modellen en varianten!
Met dat soort ouwe meuk heb ik nou helemaal niks.
7750 Vandaag.