Wow. Dacht dat ik een mooie pasadenha had maar deze is echt super. Op zoek gaan dus.
mooi hoor
Een Anker LCD met (volgens mij) het meest āgeavanceerdeā Mondaine (swiss) LCD werkje, uit medio '78
Staat qua kwaliteit en bouw vh uurwerk achter de Japanners (nogal ver) maar toch ook ver voor de 70ās HongKong meuk.
Onmogelijke en onlogische bediening van de chrono en alarm. Maar toch, op een of andere manier -ik begrijp het ook niet helemaal-, is er een fascinatie ontstaan voor deze zeldzame Mondaine werkjes ā¦
Niet gelukt?

Vandaag nog even verlengen van gisteren avond - Seiko chronograph met zān niet origineel braceletā¦
Wat ga je ermee doen?
Heeft niet veel met vintage te maken, maar zoān goedkope barrel - die het na al die jaren nog gewoon doet - op een stalen bandje leggen heeft wel wat vind ik.
Waar leggen we de grens voor vintage, op 20 of 25 jaar? Deze valt er in ieder geval precies tussenin! Een Zenith Prime met zijn oorsprong om en de nabij 1997 (+ of - 2
).
Afgelopen week opgehaald in Eindhoven en sindsdien nog niet van mijn pols geweest. De chronograaf draait al ruim anderhalve dag mee om de gangreserve te testenā¦
En om het topic niet te verpesten (als we de grens toch op 25 of ouder leggenā¦), hier de sluiting naast een 1984 GMT Master. 
Fijn weekend allemaal!
27 jaar
(dacht me tenminste te herinneren dat er ergens op HF is afgesproken dat hier de grens op 1990 ligt)