2017: welke vintage draag je vandaag?

Heeft niet veel met vintage te maken, maar zo’n goedkope barrel - die het na al die jaren nog gewoon doet - op een stalen bandje leggen heeft wel wat vind ik.

8 likes

Zonnig vandaag …:relaxed:

Mvg,

Morse.

12 likes

Waar leggen we de grens voor vintage, op 20 of 25 jaar? Deze valt er in ieder geval precies tussenin! Een Zenith Prime met zijn oorsprong om en de nabij 1997 (+ of - 2 :slight_smile:).

Afgelopen week opgehaald in Eindhoven en sindsdien nog niet van mijn pols geweest. De chronograaf draait al ruim anderhalve dag mee om de gangreserve te testen…

En om het topic niet te verpesten (als we de grens toch op 25 of ouder leggen…), hier de sluiting naast een 1984 GMT Master. :wink:

Fijn weekend allemaal!

24 likes

Eentje met een beetje patina, uit het altijd zo gezellige Glashütte, een 70.1

9 likes

27 jaar :wink: (dacht me tenminste te herinneren dat er ergens op HF is afgesproken dat hier de grens op 1990 ligt)

1 like

Die grens gaat dan toch elk jaar een jaar mee omhoog lijkt me. Of blijft 1990 het magische jaar?

3 likes

National Semi Conductor by Citizen:

Fijn weekend allemaal :sunglasses:

11 likes

Dat laat ik over aan de oudgedienden op het bruine subforum :wink:
Persoonlijk heb ik er geen probleem mee om de grens op 1990 of minimaal 30 jaar te houden.

9 likes

Continental

9 likes

De 6105-8110 uit 1974 vandaag

13 likes

Remova sinds een uurtje :heart_eyes:

12 likes

Beauty! :ok_hand:

Dankje,fijne klok uit 1965

Yema Superman van eerste eigenaar en op originele band :+1:

17 likes

Klaarmaken voor trouwfeest

30 likes

Tja wat kan ik doen?! Gewoon wachten op wederopstanding natuurlijk - of op de gouden info die een heel enkele keer een simpele oplossing brengt :innocent: En ik kan je verzekeren dat hij in ieder geval niet alleen ligt te wachten op wonderen - helaas. Nog wel een paar quartzjes die hardnekkig zijn in hun stilte.

1 like

Tja…Geen idee hoe oud mijn Chrystron is maar voor mij was die op het moment dat ik hem lang geleden kocht direct een 100% verse vintage :smiling_imp:

8 likes

15 likes

En tot op de dag van vandaag nog een pareltje🖒😊

1 like