Nee, niet helemaal, ik denk dat het te druk is met recreanten. Volgende keer of veel vroeger of veel later. Maar … wel een leuke dag gehad
ah mooi oud bessie
Palermo of Palerma wat maakt het uit - ze zijn wereldberoemd, en dit is mijn grijsblauwtje - de Palerma Coaster met compressor back
Is dat zelfs het originele draadje (of hoe je dat dan noemt ) nog?
Mooi!
Wow…die is erg mooi/gaaf!
@koekoek ik ben toch maar weer een polshorloge gaan dragen toen ik deze beauty uit 1967 kon ophalen
Mooie hoor🖒😊
Leuk! Correcte secondewijzer staat op dit moment op MWR te koop - is-ie helemaal compleet.
Bedankt maar ik vind hem al jaren prima zo!
Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen - ik zou erbovenop duiken. Maar gelukkig is iedereen anders.
Eens. Ik heb ook sterk de neiging een horloge correct te willen maken als ie niet helemaal is zoals het heurt.
Ach purist zijn vind ik niet altijd zo’n werkzaam uitgangspunt. A: voor mij zijn verzamelstukjes (camera’s, fietsen, radio’s etc) vóór alles een gebruiksartikel en dan pas een ‘belegging’. En voor het gebruik vind ik die oranje secondewijzer veruit te prefereren - B: hij was nu eenmaal zo toen ik hem kocht dus ik weet niet beter
Ik bewonder wel de energie die de meeste perfectionisten in het origineel houden/maken steken natuurlijk,