2017: welke vintage draag je vandaag?

Ach purist zijn vind ik niet altijd zo’n werkzaam uitgangspunt. A: voor mij zijn verzamelstukjes (camera’s, fietsen, radio’s etc) vóór alles een gebruiksartikel en dan pas een ‘belegging’. En voor het gebruik vind ik die oranje secondewijzer veruit te prefereren - B: hij was nu eenmaal zo toen ik hem kocht dus ik weet niet beter :smiling_imp: :innocent: Ik bewonder wel de energie die de meeste perfectionisten in het origineel houden/maken steken natuurlijk,

2 likes

Dat is een vals dilemma. Voor mij is het ook niet primair een ‘belegging’, maar een ontwerp, en daaraan wil ik historisch en esthetisch recht doen.

4 likes

30 likes

Ouwe Slava quartz

9 likes

De T.12 maar weer eens…

17 likes

22 likes

Hier is nu een nieuwe re-edition van gemaakt…is erg mooi ook deze Vintage :+1:t2:

Een vintage duiker op de fiets? Het kan!

13 likes

Ik had al zo’n vermoeden dat de oranje secondewijzer niet origineel was :smirk: Maar het staat m wel erg goed :slight_smile:

1 like

De Edox Bluebird:

8 likes

thanks - en als ik wel eens in mijn horlogedoosje kijk zijn er ook best wel enkele met oranje secondewijzer. Persoonlijke afwijking denk ik, misschien moet ik de anderen ook maar eens een orange update geven :innocent:

13 likes

Kijk zo’n mooie Edox daar wordt ik nou wijzer van - lijkt als twee druppels water op de seconde wijzers van de populaire Enicar duikertjes en chrono’s. Daar heb ik dan weer helaas alleen die wijzertjes van :disappointed_relieved:

1 like

6217 World Time vanavond

22 likes

Dit gekke ding maar eens omgegespt. Draag hem eigenlijk nooit meer

10 likes

17 likes

Een ware Beauty! :ok_hand:

1 like

Mooi! is dat horloge van de Record fabriek die later door Longines is overgenomen? :slight_smile:

Beter niet meer laten zien… Wil deze iets té graag aan mijn collectie toevoegen. :cry:

Mijn fraaiste horloge denk ik.

Ook relatief gezien een koopje mee gedaan. Slechts 40% van zijn neef de rosé Constellation Deluxe.

Nog net op tijd… Tudor Tuesday!!! Of wacht, was het toch… :yum: Nou ja, wat maakt het ook uit! :smiley:

20 likes