Dank je👍
Het is alleen jammer dat ze zo moeilijk zijn te vinden
Dank je👍
Het is alleen jammer dat ze zo moeilijk zijn te vinden
Nice!!
Ha grappig - denim blauw vintage zag er bij mij zo uit! Ik vrees alleen dat ik hem vorig jaar verkocht heb, dus het hele bandje krijg ik er niet meer op …
Mag je trots op wezen - wereldklok !
Of juist niet anders hadden nu een stuk meer mensen er een.
Zekers…een erg leuk ding!
Mooi! Heel erg bauhaus achtig qua stijl. Weet je wat de leeftijd is (voor oorlogs?)?
Zeer Bauhaus inderdaad, en prachtig bewaarde originele wijzerplaat. Tikt een gedecoreerde kolomwiel landeron 39 in. Ik schat 'm midden tot eind jaren '30, kijk maar even naar de gelijkenissen in designkenmerken (numerals, lugs, dunne kast, wijzers) met de Stowa Antea uit die periode:
Al twee dagen een Omega-to-go aan het testen op eventuele afwijkingen - en deze Athos loopt intussen even mee voor de grap. Eerste dag de reeds bekende te grote afwijking maar hij lijkt zich vandaag te herstellen!!! Momenteel nog maar een paar minuutjes over 15 uur gemeten, gaat langzaam maar zeker richting chronometer
Deze zeer zeldzame digitale Memosail Regatte-yachttimer uit de mid 80’s met een swiss ESA uurwerk
Digitale broetje van deze beautie:
Op deze website zie ik hem nog niet vermeld staan in het 80’s deel. Misschien moet ik ze eens een foto sturen, dat verdienen het horloge en de website wel