2017: welke vintage draag je vandaag?

Edox Delfin jaren 70 op vintage tropenband.

8 likes

Net terug van vakantie en ik vind deze bij de post… ik had een bod gedaan, betaald en vergeten… :grimacing:
Anyway, mijn tweede weekdater, ik vind ze briljant. Helaas is de achterzijde vrijwel gladgesleten en het serienummer vrijwel weg. Niet in allerbeste staat maar daar was de prijs ook naar… :smile:

11 likes

Mooie aanwinst!

1 like

Vandaag een lekker koekje voor bij de koffie :slight_smile:

23 likes

Mooi chique horloge! :relaxed:

1 like

Kom binnenkort even bij je op de koffie!!

1 like

Citizen 150m Parawater,

17 likes

Nice one!!! En die lijkt ook heel aardig op mijn mooiste Citizen duikert

8 likes

13 likes

Vandaag even de Hamilton collectie afgestoft, waaronder een Sea-Glow (Sunburst) uit eind jaren 50 en een Dateline uit 1965. En natuurlijk een tweetal Electric beauties uit dezelfde periode :sunglasses:

9 likes

6 likes

666

11 likes

Voor mij vandaag mijn Alpina hamerautomaat, cal. 582 uit de jaren '50 :relaxed:

(komt binnenkort denkelijk beschikbaar in het marktgedeelte :wink:)

FIJNE ZONDAG NOG! :+1:

15 likes

Hey domega…snap t niet wat je bedoelt?:thinking:…ben ook maar net wakker hoor​:joy:

Hey Harry…mooie🖒… Je bent flink aan de verkoop geslagen😁. Heb je een doel( ander horloge) op het oog of alleen aan het uitdunnen?

Gr.Nils

1 like

Omega Constellation DeLuxe ref. 2700 (de eerste pie pan).

22 likes

Dankjewel Nils! :blush:

Ik ben inderdaad aan het uitdunnen. Ik word langzaamaan ouder en wil de collectie terugbrengen naar max. 10 à 12 stuks, die allemaal gewoon goed dagelijks te dragen zijn. Meer compact, beter te overzien, en minder onderhoudskosten. :relaxed: Groeten en fijne avond! :+1:

2 likes

Aha…zou voor mij ook goed zijn(uitdunnen)…op het moment 1 eruit en 3 erin​:grin::joy:

Fijne avond🖒

1 like

Geweldig simpel ding. Prachtige plaat en een dijk van een uurwerk dat ook door Omega werd gebruikt.

6 likes

Hahaha… zo deed ik het vroeger ook en dat is ook hartstikke gaaf! :joy::+1: :relaxed:

1 like