2017: welke vintage draag je vandaag?

Kom binnenkort even bij je op de koffie!!

1 like

Citizen 150m Parawater,

17 likes

Nice one!!! En die lijkt ook heel aardig op mijn mooiste Citizen duikert

8 likes

13 likes

Vandaag even de Hamilton collectie afgestoft, waaronder een Sea-Glow (Sunburst) uit eind jaren 50 en een Dateline uit 1965. En natuurlijk een tweetal Electric beauties uit dezelfde periode :sunglasses:

9 likes

6 likes

666

11 likes

Voor mij vandaag mijn Alpina hamerautomaat, cal. 582 uit de jaren '50 :relaxed:

(komt binnenkort denkelijk beschikbaar in het marktgedeelte :wink:)

FIJNE ZONDAG NOG! :+1:

15 likes

Hey domega…snap t niet wat je bedoelt?:thinking:…ben ook maar net wakker hoor​:joy:

Hey Harry…mooie🖒… Je bent flink aan de verkoop geslagen😁. Heb je een doel( ander horloge) op het oog of alleen aan het uitdunnen?

Gr.Nils

1 like

Omega Constellation DeLuxe ref. 2700 (de eerste pie pan).

22 likes

Dankjewel Nils! :blush:

Ik ben inderdaad aan het uitdunnen. Ik word langzaamaan ouder en wil de collectie terugbrengen naar max. 10 à 12 stuks, die allemaal gewoon goed dagelijks te dragen zijn. Meer compact, beter te overzien, en minder onderhoudskosten. :relaxed: Groeten en fijne avond! :+1:

2 likes

Aha…zou voor mij ook goed zijn(uitdunnen)…op het moment 1 eruit en 3 erin​:grin::joy:

Fijne avond🖒

1 like

Geweldig simpel ding. Prachtige plaat en een dijk van een uurwerk dat ook door Omega werd gebruikt.

6 likes

Hahaha… zo deed ik het vroeger ook en dat is ook hartstikke gaaf! :joy::+1: :relaxed:

1 like

Evening change naar de Yema SpationauteIII…

8 likes

Wellicht ben je er zelf al achter, maar dit is geen Oris, het valt onder de categorie Bombai special…dat neemt niet weg dat je hem lekker moet dragen als je hem mooi vind uiteraard.

1 like

Deze nog ff en daarna weer eens wat anders dan vintage Seiko😉

6 likes

Zo met het zonnetje toch wel erg leuke plaat:

13 likes

9 likes