2017: welke vintage draag je vandaag?

Vandaag deze chique Clerc handopwinder aan mijn pols:

Fijne avond verder :sunglasses:

21 likes

Vanochtend deze weer eens omgedaan

21 likes

Sultana…

24 likes

17 likes

Vanavond (gisteravond inmiddels) nog even het plexiglas gepoetst, meer dan 40 jaar oud en ziet er uit als nieuw!:grinning:

16 likes

Ook gisteren, en niet zo lang, mijn oude Tissot even omgehad.
In Breda gekocht, ik meen in 1981 of zo.
Viel toen voor de mooie bruin-metallic. Wijzerplaat.
En nu opnieuw.

13 likes

PM/AM indicators zijn altijd leuke visuele extra, mooi. Mijn enige Camel heeft dat ook maar weer net ff anders, en hij sjokt een beetje helaas :unamused:

6 likes

Leuk met die wereldtijden! :relaxed: Jammer van het “sjokken” dat zou mij dus heel erg storen…:smile:

Ha Hans,

Ik had je volgens mij nog niet gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. Prachtig horloge, helemaal mijn smaak ook! :sunglasses: Heel veel plezier ermee! :+1:

1 like

Vandaag de Bellmatic weer eens om. Verbaas me nog steeds over de prachtige staat waarin het horloge zich verkeerd, gewoon genieten!

15 likes

Dank je wel! Het loopt ook prima, in de bijna 3 dagen dat ik hem nu heb ontdek ik geen afwijking.

2 likes

Vandaag mijn vintage Omega Comstellation Piepan.

26 likes

Ja mooi; dat is echt ouderwetse kwaliteit. Dat hadden die oude Seiko’s, Citizens en Oriënts zeker in huis! Zo heb ik een oude Seiko duiker uit 1969, die al zeker 20 jaar geen service heeft gehad. Als je hem oppakt loopt ie meteen en daarnaast nog ‘spot-on’ gelijk ook nog … :relaxed: Fijn weekend!

2 likes

dag duurt heerlijk lang als het zonnig is, voor tijdens regen heb ik er nog wel ergens eentje die te snel loopt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kijk eens even, echte dog legs @koekoek :wink:

Het heeft er toch wel veel van weg?

Dat noem ik nou pure wijsheid! Jij bekijkt het leven op de juiste manier! :+1: :relieved:

1 like

Gaaf man, deze zie je maar heel zelden…

Sorry Koekoek maar die Seiko van jou mist toch echt de buiging of hoek in de lugs. De hoek die je vaak ziet bij Pie Pans zoals die van @naadloos of Bulova’s etc vind ik het meest typisch ‘dog leg’ maar zelf heb ik zover ik weet alleen een paar met buiginkje zoals deze

3 likes

Gevonden bij oude uurwerkmaker. Was wel een opgave om een nieuw middenrad te vinden, niet zo’n veel voorkomend caliber.