Prachtig! Laatst is er zoééntje mij nipt ontsnapt op de baai.
Een collega van mij is fan van Kim Holland. Daar plagen we 'm regelmatig mee - vorig jaar kreeg hij bij z’n 45-jarig werkjubileum (!!!) een dvd-boxset van de - ahum - actrice cadeau.
Hij mag graag terugplagen, zie het kaartje - ben vandaag zelf jarig…
Met vandaag ook naar het werk (doe ik zelden) de '71 1601 Datejust.
Oooo wat is die vet😍…Heb ik misschien wel tegen jou lopen bieden op Catawiki😂…ging wel omhoog toen! Prachtig horloge man🖒😊
Dank U!
Zal deze niet geweest zijn,heb 'm al een jaar of 5.
Oh…oke was wel precies zo’n Worldtimer🖒
Mooie horloges😊
Haha geweldig! En voor je collega is Kim H natuurlijk een jong bloempje…
Bruised and battered maar hij werkt weer. Morgen eens kijken of ik hem wat verder kan opkalefateren. De 0624-5009 “lemon face”. Het eerste LCD horloge van Seiko voor de internationale markt. Waarschijnlijk denken de meeste wat is dit voor lelijk afgeragd seikotje maar ik ben echt heel blij met deze aanwinst
Gefeliciteerd🖒…Fijne avond!
Ach ik doe nog maar eens een oud Zwitsertje tussen al die coole polsjapanners. Even de dagelijkse Irony Swatch op links aangevuld met dit kwetsbare kastje.
Durf hem bijna niet om te gespen met dat kl…te kunststof dat breekt als je er naar kijkt, maar zo worden ze wel lekker zeldzaam natuurlijk
Favre Leuba.
Terecht blij mee koekoek en top dat je hem werkend heb! Wou dat ik dat van de mijne ook kon zeggen - die ligt al 15 jaar uit elkaar na een poging van de horlogemaker - blijkbaar had ze meer verstand van mechanisch
Ken deze al😉…op geboden via Catawiki…vond beetje veel…ging richting €600😕
Straf, degene die ik volgde op ebay is voor 90 euro gegaan