2017: welke vintage draag je vandaag?

Bell Matic uit 1967 weer, met “uncleseiko” bandje.

11 likes

Ik heb er ook wel eens een rondje gelopen maar er was echt heel weinig bijzonders. Mischien heb jij meer geluk :+1:

1 like

Ik loop er regelmatig een snel rondje maar in al die jaren pas één keer wat leuks gevonden. En was eigenlijk ook nog niets bijzonders :grin:

1 like

Weer een érg fijne aankoop kunnen doen, opnieuw bij de kleindochter van de eerste eigenaar. Gaat om een Montdor panda chrono met blauwe wijzerplaat. Uitzonderlijk is dat het horloge komt met alle originele papieren en de originele doos. Het garantiecertificaat is afgestempeld December 1977 te Brussel. De handleiding zit er ook bij. Zeer mooi stuk met perfecte provenance! Tikt trouwens een valjoux 7734 in.

26 likes

Vandaag de Presmatic uit mijn geboortemaand weer eens omgegespt.

9 likes

Wow!

Vandaag de Yema Superman uit ong. 1965 :+1:

14 likes

Good vibrations, bad reflections…

19 likes

Loopt na 5 dagen nog op de seconde met de atoomklok…heerlijk😊

11 likes

11 likes

Reiskoffertje gevuld…

25 likes

De hele dag heb ik hem niet gedragen. Maar een paar uurtjes, om te testen, nadat ik hem onderhoud had gegeven. Het is een Seiko dameshorloge. Type:11-0030. Van april 1973. Loopt nu keurig. De “krassen” op het glas zijn mijn polsharen.
Groet. Richard.

6 likes

Dagje Brussel met de Rotomatic nog eens mee terug naar zijn thuisland, en de oude Casio Digital Barometer om de andere pols voor de weervoorspelling


Die van de Rotomatic lijken bekende markers nietwaar @Krabong alleen veel minder hoogglans :wink:

9 likes

Wordt een sportief reisje zo te zien - maar die Enicar vind ik wel een beetje vreemde eend in de bijt als ik eerlijk ben :dizzy_face::confused:

Haha ja die enicar is de enige niet chrono, je kan wel zien waar m’n voorkeur ligt :smiley:

Is overigens voor m’n verhuizing, ga niet op reis.

1 like

hopelijk een beetje groter dan kunnen er straks een paar duikertjes de eenzame Enicar gezelschap komen houden :smiling_imp:

Haha ja zo 1 kan er vermoedelijk straks net nog bij in m’n huis.

18 likes

Morgen is het Zondag dan draag ik mijn MARCKS &Co van 1919 loopt lekker dat Fontainemelon klokje

10 likes

Poljot

5 likes

Polaris vandaag.
Het is volgens mij een Frans horloge. Iemand die er iets meer van weet ?

8 likes