Wow!
De hele dag heb ik hem niet gedragen. Maar een paar uurtjes, om te testen, nadat ik hem onderhoud had gegeven. Het is een Seiko dameshorloge. Type:11-0030. Van april 1973. Loopt nu keurig. De ākrassenā op het glas zijn mijn polsharen.
Groet. Richard.
Dagje Brussel met de Rotomatic nog eens mee terug naar zijn thuisland, en de oude Casio Digital Barometer om de andere pols voor de weervoorspelling
Die van de Rotomatic lijken bekende markers nietwaar @Krabong alleen veel minder hoogglans

Wordt een sportief reisje zo te zien - maar die Enicar vind ik wel een beetje vreemde eend in de bijt als ik eerlijk ben
Haha ja die enicar is de enige niet chrono, je kan wel zien waar mān voorkeur ligt
Is overigens voor mān verhuizing, ga niet op reis.
hopelijk een beetje groter dan kunnen er straks een paar duikertjes de eenzame Enicar gezelschap komen houden
Poljot
Waar staat dat VFA voor? Mooi horloge!
Ik heb het al: "Very Fine(ly?) Adjusted!
VFA stands for āVery Fine Adjustedā. When these watches were sold in the early 1970ās, they were regulated to +/- 2 seconds a day, and guaranteed to be accurate to within 1 minute a month for the first two years of ownership. Quite simply, the absolute pinnacle of mechanical watchmaking of their time.
Om nooit meer terug te geven!
Hoe groot is deze prachtige chrono?
Geil
Wat doe jij met al die kleindochtersā¦
Mooi horloge met dito strap.