Ja heb echt twijfels, hij loopt goed is apart en ziet er redelijk uit…denk dat ik maar op jacht ga …weer🖒😂
Hahahah…hey bedankt🖒… 'slachten’🖒😂
Speciale secondenwijzer :-o
Origineel?
Staat jou echt 20 keer beter
Moet je toch wel een 19/20cm pols voor hebben, deze klok.
Moet zeggen dat ie wel beter staat onder lange mouwen dan met een shirt. Dan zijn mijn polsen van 17,5/18 ook wel twijfelachtig😬, maar kan er wel mee door!
Ah dan staat ie goed op 18cm vind ik. Bij mij was t randje op 16,5/17.
Deze is ook nog in te goede staat vind ik. Dat is zo vervelend met een donor vinden, vaak zijn de donoren veel te leuk
Ik denk het…deze komt uit Amerika van een man die een hele partij had opgekocht van een Japanner volgens mij…moet nog eens op de site van sweephand zoeken of deze daar ook staat🖒
Ja…had ik ook niet verwacht…hij geeft ook een vertekend beeld met dat facetglas😊
volgens doensen zijn er nog zo’n 20 andere firma’s waaronder Bulova geweest die deze werken hebben gebruikt voor hun eigen horloges… Meer kansen dus??
http://www.ebay.nl/itm/Citizen-Electronic-1974-Reklame-Werbung-genuine-Advertising-nl-Versandhandel-/321929076068?hash=item4af477dd64:g:tL8AAOSwwE5WU0zm staat-tie hier op toevallig?
Citizen was de enige die van Bullova dezelfde uurwerken zelf mocht maken en hun eigen naam daar aan mocht hangen…de onderdelen van Citizen zijn/waren universeel dus zowel in Bullova’s als in Citizen’s konden die gebruikt worden maar de onderdelen van bulova niet in andere uurwerken…dit heb ik gelezen🤔
Nee denk t niet…heb zitten vergelijken maar staat er niet denk ik…Wel heel gaaf zeg…oude poster en kan je nog kopen ook🖒😊
Kranten advertentie… over oud gesproken: deze gezien toevallig??? http://www.ebay.it/itm/Rare-Early-Vintage-Gents-Citizen-Homer-17-Jewels-Watch-5140302-/332325774761?hash=item4d6028e5a9:g:F0UAAOSwax5YwBh7
Ja dat is een oude… Homer date de zeldzaamste zijn Young Homer…die zie je niet veel, de achterkant met inzoomen is helemaal bekrast… Citizen is pas laat begonnen met serienummers te gebruiken…dus is met deze ‘oudere’ heel moeilijk te zien of ze origineel zijn…ik ben nog niet zo bekend met die hele oudere🖒😊