2017: welke vintage draag je vandaag?

Wat denk jij trouwens over bovenstaande Cosmotron…Als donor gebruiken of geduld hebben en nog verder zoeken naar het onderdeel(tiretteveer)?
Ik vind deze toch wel heel mooi hoor😊

3 likes

Heel graag Nils, maar wel zonder pols :joy: die heb ik al en gelukkig lekker dun haha. Ben overigens serieus gek op rupsbanden - heb ook al een paar blikmetalen, maar niet ovaal uitgevreten. Ik kan natuurlijk kijken of ik nog een Citizen bandje heb ergens maar jij zoekt natuurlijk een die er bij past?!

1 like

Heb altijd moeite met donor horloges gehad tenzij ze echt kansloos lelijk dan wel zodanig in de kreukels zitten dat anti rimpelcreme niet meer helpt. In dit geval dus NIET DOEN Nils!

2 likes

Zonde om die als donor te gebruiken, ik zal van de week ff kijken of ik wat heb. Of je moet een lopend exemplaar met een rotte ooit vergulde kast vinden. Die lelijke exemplaren kan je beter “slachten” :slight_smile:

1 like

Zou mooi zijn als je nog een mooi Citizen vintage bandje hebt…gebruik ik veel…kunnen we mooi ruilen🖒😉

1 like

Ja heb echt twijfels, hij loopt goed is apart en ziet er redelijk uit…denk dat ik maar op jacht ga …weer🖒😂

Hahahah…hey bedankt🖒… 'slachten’🖒😂

Dit iets??? http://www.ebay.ph/itm/Two-2-Vintage-Citizen-Cosmotron-Watches-Model-7804-JDM-KANJI-/253069166064?hash=item3aec1905f0:g:HI0AAOSwJLJZfNsq

1 like

Had ik al gezien maar moeten deze types zijn:

1 like

Dit is het horloge wat gemaakt moet worden…deze zou ‘de donor’ worden

2 likes

Speciale secondenwijzer :-o
Origineel?

1 like

Vanavond weer deze, ook goed te doen onder een pak/overhemd!

18 likes

Staat jou echt 20 keer beter :joy:
Moet je toch wel een 19/20cm pols voor hebben, deze klok.

1 like

Moet zeggen dat ie wel beter staat onder lange mouwen dan met een shirt. Dan zijn mijn polsen van 17,5/18 ook wel twijfelachtig😬, maar kan er wel mee door!

Ah dan staat ie goed op 18cm vind ik. Bij mij was t randje op 16,5/17.

1 like

Deze is ook nog in te goede staat vind ik. Dat is zo vervelend met een donor vinden, vaak zijn de donoren veel te leuk :smile:

1 like

Ik denk het…deze komt uit Amerika van een man die een hele partij had opgekocht van een Japanner volgens mij…moet nog eens op de site van sweephand zoeken of deze daar ook staat🖒

Ja…had ik ook niet verwacht…hij geeft ook een vertekend beeld met dat facetglas😊

volgens doensen zijn er nog zo’n 20 andere firma’s waaronder Bulova geweest die deze werken hebben gebruikt voor hun eigen horloges… Meer kansen dus??

1 like

http://www.ebay.nl/itm/Citizen-Electronic-1974-Reklame-Werbung-genuine-Advertising-nl-Versandhandel-/321929076068?hash=item4af477dd64:g:tL8AAOSwwE5WU0zm staat-tie hier op toevallig?

1 like