2017: welke vintage draag je vandaag?

Na wat bladeren in mijn foto galerij kreeg ik spontaan zin in de Smyth.

12 likes

Citizen was de enige die van Bullova dezelfde uurwerken zelf mocht maken en hun eigen naam daar aan mocht hangenā€¦de onderdelen van Citizen zijn/waren universeel dus zowel in Bullovaā€™s als in Citizenā€™s konden die gebruikt worden maar de onderdelen van bulova niet in andere uurwerkenā€¦dit heb ik gelezenšŸ¤”

Nee denk t nietā€¦heb zitten vergelijken maar staat er niet denk ikā€¦Wel heel gaaf zegā€¦oude poster en kan je nog kopen ookšŸ–’šŸ˜Š

Kranten advertentieā€¦ over oud gesproken: deze gezien toevallig??? http://www.ebay.it/itm/Rare-Early-Vintage-Gents-Citizen-Homer-17-Jewels-Watch-5140302-/332325774761?hash=item4d6028e5a9:g:F0UAAOSwax5YwBh7

1 like

Ja dat is een oudeā€¦ Homer date de zeldzaamste zijn Young Homerā€¦die zie je niet veel, de achterkant met inzoomen is helemaal bekrastā€¦ Citizen is pas laat begonnen met serienummers te gebruikenā€¦dus is met deze ā€˜oudereā€™ heel moeilijk te zien of ze origineel zijnā€¦ik ben nog niet zo bekend met die hele ouderešŸ–’šŸ˜Š

Gave klokkenšŸ–’:blush:ā€¦weer een nieuw merk voor mijā€¦pfffā€¦er zijn niet normaal veel merkenā€¦:joy:

1 like

Dacht dat ik alle gaten toch wel gezien had maar dan dit!! - ik ga de hele week bij de brievenbus zitten Nils

1 like

Ik heb jou adres nog nietā€¦kan je die effe PB-enšŸ–’

1 like

Graag als je zou willen kijkenā€¦alvast bedankt!šŸ–’

Weer op onderzoek geweest en volgens mij heb ik weer eens mazzelšŸ–’šŸ˜Šā€¦het is degene linksboven en zo te zien is de secondewijzer origineel en ook het facetglas kloptā€¦

4 likes

Heel cool, zeker niet slopen!

1 like

Nee deze hou ikā€¦zitten wel veel krasjes op het facetglasā€¦ben benieuwd of het kunstof is zodat ik kan poetsen ā€¦anders vervangen is geen optie denk ikšŸ¤”

Gewoon zo laten. Zal wel glas zijn. Trouwens Maruman is een Japanse producent van goede stalen banden - ik zou de band en klok samenhouden tenzij je de originele bracelet kan vinden natuurlijk.

2 likes

Enicar

16 likes

Caravelle van 1969.

10 likes

Jaren 50 Alpina met sproeten.

17 likes

62MAS vandaagšŸ˜ƒ

12 likes

10 likes

Simpel maar goed

12 likes

Ahhh - Dat zijn de betere - in mijn vintage ogen dan. Waarschijnlijk ook een klasse uurwerkje aan boord!