Citizen was de enige die van Bullova dezelfde uurwerken zelf mocht maken en hun eigen naam daar aan mocht hangen…de onderdelen van Citizen zijn/waren universeel dus zowel in Bullova’s als in Citizen’s konden die gebruikt worden maar de onderdelen van bulova niet in andere uurwerken…dit heb ik gelezen🤔
Nee denk t niet…heb zitten vergelijken maar staat er niet denk ik…Wel heel gaaf zeg…oude poster en kan je nog kopen ook🖒😊
Kranten advertentie… over oud gesproken: deze gezien toevallig??? http://www.ebay.it/itm/Rare-Early-Vintage-Gents-Citizen-Homer-17-Jewels-Watch-5140302-/332325774761?hash=item4d6028e5a9:g:F0UAAOSwax5YwBh7
Ja dat is een oude… Homer date de zeldzaamste zijn Young Homer…die zie je niet veel, de achterkant met inzoomen is helemaal bekrast… Citizen is pas laat begonnen met serienummers te gebruiken…dus is met deze ‘oudere’ heel moeilijk te zien of ze origineel zijn…ik ben nog niet zo bekend met die hele oudere🖒😊
Gave klokken🖒:blush:…weer een nieuw merk voor mij…pfff…er zijn niet normaal veel merken…
Dacht dat ik alle gaten toch wel gezien had maar dan dit!! - ik ga de hele week bij de brievenbus zitten Nils
Ik heb jou adres nog niet…kan je die effe PB-en🖒
Graag als je zou willen kijken…alvast bedankt!🖒
Weer op onderzoek geweest en volgens mij heb ik weer eens mazzel🖒😊…het is degene linksboven en zo te zien is de secondewijzer origineel en ook het facetglas klopt…
Heel cool, zeker niet slopen!
Nee deze hou ik…zitten wel veel krasjes op het facetglas…ben benieuwd of het kunstof is zodat ik kan poetsen …anders vervangen is geen optie denk ik🤔
Gewoon zo laten. Zal wel glas zijn. Trouwens Maruman is een Japanse producent van goede stalen banden - ik zou de band en klok samenhouden tenzij je de originele bracelet kan vinden natuurlijk.
Ahhh - Dat zijn de betere - in mijn vintage ogen dan. Waarschijnlijk ook een klasse uurwerkje aan boord!
tuurlijk - komt nu Nils! (was tot zojuist lekker off line - en ook nog niet in de bandjes kelder)