2017: welke vintage draag je vandaag?

tuurlijk - komt nu Nils! (was tot zojuist lekker off line - en ook nog niet in de bandjes kelder)

1 like

Two tone was weer in toch?

12 likes

Gisteren weer eens een oud zekerheidje opgegraven - blijft voor mij een van mijn mooiere horloges die DS, zijn tweelingbroertje is al lang geleden door de wasstraat geweest, na een dagje testen wordt deze ook met de borstel aangepakt

4 likes

RosƩ gouden Deluxe numero 4

24 likes

Staat in het verkoopgedeelte, maar zolang hij nog in bezit is lekker om de eigen polsā€¦ :sunglasses:

14 likes

30 steens Zenith 2532PC;
Dewelke toch in het algemeen als een uitstekend caliber wordt gezien. En met een sobere maar kwaliteitsvolle afwerking.

2 likes

Seiko Sports 100ā€¦

9 likes

10 likes

Verdal duikershorloge

4 likes

Zojuist geswitcht naar mā€™n NA:

22 likes

Waw wat een mooie tissot, wat zit er onder het deksel?

1 like

Een Lemania 1277:

8 likes

Topklokje :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd Bart, schitterende aanwinst :ok_hand:

1 like

Nr 2 van mijn DS loopt perfect - zover zonder seconde wijzer vast te stellen, dus schoonmaken en eens overwegen om ze alle twee een beetje op te knappen, ze hebben zulke mooie kasten die schildpadjesā€¦

8 likes

Thanks; een beetje een ongeplande aankoop. Had hem zien staan maar eigenlijk de laatste tijd al veel te veel gekocht. Toch maar een snipe opgezet omdat ik wilde voorkomen dat hij voor te weinig geld naar een ander zou gaan. Doe ik wel vaker maar meestal zonder resultaat. Dit keer was het tot mā€™n schrik wel raak. :hushed: Maar allesbehalve spijt van deze koop, hij is prachtig. :heart_eyes:

1 like

Terug naar 1964 nušŸ˜Š

17 likes

Deze vandaag:

17 likes

morgen draag ik mā€™n ZENITH sporto prima horloge

4 likes

Kelton
(Nog met verkeerde rekā€¦)

6 likes