2017: welke vintage draag je vandaag?

Mijn oude Omega Seamaster.

16 likes

Mijn beste,

Voor vanmiddag staat deze Titus op het programma!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

17 likes

Vandaag de Fransman!

8 likes

Wow die is mooi! :slight_smile:

1 like

Luch hybride vandaag

10 likes

Terug naar 1946 met de Tollet!

24 likes

Jij blijft deze hier maar plaatsen ik ik blijf hem maar likenā€¦
Prachtig ding.

1 like

Mijn vintage van vandaag :+1:

6 likes

Thanksā€¦af en toe maar weer een wat artistiekere foto proberenā€¦voor zover ik dat kan haha.

Zin in Electric, deze Timex is nog niet zo lang bij me als de anderen in het horlogedoosje maar de vintage band had ik al jaren. Speciaal deze Ā“rupsĀ“band mee in beeld voor @Slin :wink:

10 likes

Seamaster

14 likes

Dat is dus ā€˜rupsā€™ā€¦grote gaten en deze noemen ze dan ā€˜rallyeā€™ met kleine gaatjes(binnenkant bandje is rood)?

Ook ElectricšŸ˜Š

9 likes

De microtor uit 1956

24 likes

wow dat is een hele gave Nils - had je al een keer getoond geloof ik maar verdient absoluut veel meer polstijd vind ik - prachtige wijzerset ook!! Rallybandjes - met de mottengaatjes zeg maar - heb ik geloof ik ook wel enkele :innocent:

Bij deze Roamer rallyband en Zodiac Tropic Sport strap heb ik nooit de passende horloges gevonden - sjammer :disappointed:

2 likes

Jij zoekt een horloge bij een bandješŸ˜‚ā€¦net andersomšŸ™ƒ. Even over het bandje, die heeft voeten in de aarde gehadā€¦wilde niet aan Ć©Ć©n kant eraf komen, zat muurvast en de vrouw moest eraan te pas komen met een dremel(lidl-versie) om het staafje los te zagenšŸ˜•ā€¦maar geluktšŸ–’šŸ˜Š


1 like

Kijk - zulke HF mensen moeten meteen erelid worden vind ik !! En zoā€™n bandje met een verhaal is - net als bij horloges - minstens zo waardevol als je mooiste grail toch?

1 like

Ja dat is zekeršŸ–’šŸ˜‰ā€¦Heb zelf een paar Leopards waar de bandjes niet eraf kunnen, dus weten we nu ookšŸ˜Šā€¦maar hulde aan mijn vrouwtje die meestal de moeilijke dingen voor elkaar krijgtā€¦ben zelf niet zo geduldigšŸ˜

Gaat zo op de postšŸ–’

hij lijkt bij een bandaanzet wel een tikkie smaller geworden geloof ik haha, zo eentje heb ik ook van Bulova. Weet ik meteen van wie ik die heb :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij is niet beschadigd daar hoorā€¦wel als ā€˜ikā€™ had lopen zagenā€‹:joy:. daarom doet de vrouw hetā€‹:blush:ā€¦Zijn bij de bandaanzet aparte blokjes(rechthoekig):thinking:

1 like

Mooie band ! Wat is het er voor een ?

1 like